Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,409Oplossingen
  • 1,887Discussies
  • 85.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Foutmelding Inloggen My Vodafone Op Mobiele Telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Ik probeer in te loggen op My Vodafone vanaf mijn mobiele telefoon (op pc gaat zonder probleem), zodat ik ook vanaf mijn telefoon (Nokia E71) mijn bundel in de gaten kan houden en grati...

Slecht Bereik In Bilthoven Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg maar geen goed bereik in bilthoven, wie heeft daar nog meer last van?

Geen Verbinding (Kan Geen Netwerkinstellingen Ophalen) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Vandaag een USBdongel gehaald + abbo (startpakket) en wou deze even uittesten.Echter kom ik tot de conclusie dat de dongel geen netwerkinstellingen kan ophalen (iets met APN?)Heb zowel office.vo...

Sms Postvak Ik Op Internet Bekijken Alleen-lezen Onopgelost

Mijn mobiel is ingenomen op school, en dus kan ik niet meer smsen.Weet iemand of je je inbox (geen e-mail) ook op internet kunt bekijken??

Waarom Zijn Zo Goedkoop? Alleen-lezen Onopgelost

HiIk heb een online shop www.shoes-trader.com voor een paar dagen.de producten zijn erg fijn voor je. lage prijs. Ik stel voor dat je het kunt bezoeken.Waarom zijn zo goedkoop?? Kunt u mij vertellen?b...

Bluetooth Alleen-lezen Onopgelost

Als ik de bluetooth van mjn pas nieuwe LG Arena in mijn auto aanzet, valt plotseling het geluid van mijn autoradio en navigatie uit. Voorheen werkte dit wel naar behoren.Ik heb ook een ander toestel g...

Sony Ericsson Aino Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de Sony Ericsson Aino, deze staat niet tussen de toestellen om internet en mms in te stellen, dus ik heb het handmatig geprobeert. Ik krijg het maar niet voor elkaar om verbinding te verk...

Usb Stick Modum Versus Windows7 64Bits Werkt Niet Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een nieuwe laptop gekocht een Compaq presario CQ61 64 bits en word door de klantenservicenaar deze site doorverwezen want hier is het stuurprogramma te vinden. niks dus!ik betaal abonementgeld,...

Probleem Met Ontgrendeling Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb ingesteld wanneer ik mijn telefoon wil gebruiken dat ik via een patroon mijn htc kan ontgrendelenNu heeft mijn neefje ermee gespeeld en na 5x de verkeerde patroon te hebben gedaan is mijn htc g...

Poorten Blijven Gesloten Alleen-lezen Onopgelost

Bij ons maken we gebruik van vodafone internet. Dit alles loopt via een router/modem, dit is een Globe Surfer II van Option. Hierin kan ik zonder problemen poorten open zetten. Maar toch blijf ik prob...

Parrot 3200Ls Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een H1 en gebruik in de auto een parrot 3200LS installatie.Echter nu moet ik iedere keer als ik met de auto weg wilt gaan eerst konstant op mijn H1 eerst bevestingen geven voor het koppelen.Ja ...

Verdwenen Sms Na Massaopslag Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag heb ik mijn N97 via de massaopslag met mijn PC verbonden. Na normaal de USB kabel los gemaakt te hebben zijn mijn SMS berichten van na 3-5 verdwenen. ontvangen en verzonden berichten. Hoe kan ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen