Birraio

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte Bereikbaarheid Vodafone Icm Iphone

Ben sinds oktober 2009 in bezit van iPhone 3GS 32 GB, nieuw gekocht, origineel zonder simlock en niet gejailbreakt. Ben op zich tevreden met het toestel maar wat mij regelmatig overkomt is dat ik geen bereik heb met het toestel. Heb Vodafone abo met daarbij internet. Woon zelf in de provincie Groningen. Regelmatig staat in het scherm - geen netwerk - . Dit is meer dan vervelend doordat ik zo regelmatig zakelijke telefoontjes mis en daarna de voicemail melding in beeld krijg. Ook sim kaart wissel voor een datakaart van Vodafone heeft tot nu toe niet geholpen. Iemand hiermee dezelfde ervaring? NB met Nokia op dezelfde plaatsen wel goed bereik !
4 Reacties 4
wil

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds enkele weken heb ik ook regelmatig geen bereik meer op mijn huisadres. Ligt wel aan vodafone want mijn zoon met ander merk telefoon heeft er ook last van. Een 3G verbinding is meestal helemaal onmogelijk. Jammer, want ik ben van T-Mobile overgegaan naar Vodafone om een betere verbinding te hebben.
bartman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds twee weken ook zeer slecht bereik met Vodafone bij mij thuis in Amsterdam Oost. Inmiddels heb ik misschien al 15 keer gebeld met de klantenservice en ik krijg elke keer een ander antwoord.Net heb ik weer gebeld en men heeft de klacht bij de storingsdesk als opgelost gemeld omdat men kon zien dat ik had gebeld op m'n thuisadres.....Ik kan wel bellen op m'n thuis adres, maar moet op een bepaalde plek gaan zitten en vooral niet bewegen omdat het gesprek anders wegvalt.De conclusie dat het weer in orde is omdat ik gebeld heb vind ik zeer zwak en zeer onprofessioneel!Om alles uit te sluiten:Ik heb 3 telefoons met alledrie het zelfde resultaat qua bereik met Vodafone.Verder heb ik ook al een nieuwe simkaart gekregen en nog een t-mobile simkaart liggen voor noodgevallen, t-mobile heeft wel goed bereik bij mij thuis...De opzegbrief is al onderweg, maar die geef ik niet veel kans.
essie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vanaf 28 augustus heb ik ineens in de regio met pc 2036 geen bereik meer met vodafone. als er vrienden/vriendinnen langskomen met vodafone zien ze ook bereik wegvallen zodra ze de auto hier parkeren. echt bizar. nooit probleem gehad en nu al meer dan een maand. ik kan alleen in de douche bellen en kan dan ook niet bewegen, want dan is de verbinding weg. Fijn idee want heb vaak ziekenhuis aan de lijn omdat ik zwanger ben. moet gewoon aan een nw tel als het zo doorgaat!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2447Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hallo forumleden,

Ik heb bij deze het topic gesloten omdat andere forumleden geen verder informatie kunnen verschaffen over de dekking op bepaalde locaties.
Daarom wil ik jullie ook vragen alsnog contact op te nemen met de klantenservice zodat men daar kan kijken wat hiervan de oorzaak is.

Martijn
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic