Carlohoogendijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slecht netwerk

Ik ben al een aantal jaren klant van jullie, nooit problemen gehad nu wel.
Heb thuis slecht bereik en op me werk vrij wel niet.

Ik heb al contact gehad met de klantenservice en alles al geprobeerd(andere simkaart/gsm).
Weten jullie een oplossing voor mijn probleem. Anders wil ik dat jullie mijn contract ontbinden
1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Maak je thuis dan geen gebruik van Wi-Fi? Altijd het beste Carlohoogendijk (mocht dit probleem ook ondervonden worden met het internet).

Kijk via de dekkingskaart of er werkzaamheden of storingen in je regio vermeld staan.

Als het gaat om het ontbinden van je contract kan het forum niet iets voor je verder doen, deze vraag is alleen via de klantenservice uit te leggen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic