Jip1

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

scherm vergrendeld: moet wachtwoord invoeren maar nooit ingesteld

Net mijn Sony Xperia Z1 toestel aan oplader gehangen en zie nu dat mijn toestel is vergrendeld. Moet wachtwoord invoeren, maar daar dat heb ik nooit ingesteld. Toestel opnieuw opstarten werkt niet: toestel blijft vragen om wachtwoord. Hoe los ik dit op?
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Jip1,

Gaat dit om en Mobile Protect code? Of gewoon het vergrendelscherm van je toestel?

Mocht het gaan om de Mobile Protect code kun je via de klantenservice deze opheffen dan zullen zij je en wachtwoord versturen om je toestel te unlocken.
Gaat het gewoon om het Android OS dan werkt het wel even anders.

Laat je het ons weten?
Jip1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
het gaat om het vergrendelscherm van mijn telefoon...
Anonymous
Niet van toepassing
Welk besturingssysteem heb je? Android of Windows
Jip1
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Android
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Oei Jip1 staat het er nog steeds zo bij? Maak je al gebruik van de Google Device Manager optie via die manier kun je het toestel opsporen en mocht deze kwijt zijn en back up ervan maken (mits deze verbonden is met en netwerk en is aangemeld). Dat is en optie om toch nog je gegevens te bewaren zonder dat je ze kwijt bent.
Anonymous
Niet van toepassing
Zodra je de back up hebt gemaakt dien je hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen: volume knop naar beneden en de aan knop tijdens het opstarten. Vervolgens kom je in het menu terecht en kun je kiezen voor factory reset
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic