nienkeduis

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Kan geen foto's uploaden op Instagram

Ik kan sinds een tijdje geen foto's meer uploaden op instagram. Ik komt tot het verwerkingsscherm en daarna als ik op verwerken klik krijg ik een wit beeld en valt de app uit. Waarschijnlijk denken jullie nu: ja maar dan moet je hier niet wezen, maar nu komt het. Nu heb ik al op google gezocht hoe dat kan komen en daar stonden wel een paar tips om het te verhelpen, maar die hielpen allemaal niet. Een van die punten heb ik nog niet geprobeerd en had iets te maken met te veel gegevens gebruiken of iets in die richting en ik moest dan contact opnemen met mijn serviceprovider. Kan iemand mij uitleggen hoe dit zit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
nienkeduis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken. Ik heb zelf de oplossing gevonden. Ik zette mijn foto's over van mijn canon eos 600D (goede kwalitieit foto's, dus grote bestanden). Ik denk dat instagram die grootte niet aan kon. Iedereen een fijne dag toegewenst!:D

Bekijk in context

13 Reacties 13
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
nienkeduis

Vreemd, nog niet eerder gehoord! Welke tips heb je al geprobeerd? Als je dat nog uitlegt kunnen we je misschien nog alternatieven geven. Kun je ook uitleggen op welke netwerken je dit issue hebt?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey nienkeduis,

Kun je hier een link posten van dat bericht zodat wij ook weten wat er mee bedoeld wordt?
nienkeduis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
nienkeduis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
de tips die ik heb geprobeerd staan in het linkje wat ik net heb verstuurd en wat bedoeld u met netwerken? Bedoeld u dan de wifi netwerken, want in dat geval heb ik het bij ieder netwerk alleen niet bij 3G omdat ik dat niet heb.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
wat er hier word bedoeld is dat als je bijvoorbeeld aan het einde van de maand over je data bundel gaat en de kosten uit de hand lopen dat vodafone het data verbruik blokkeerd voor de bescherming van de klant zodat de klant niet ineens een rekening krijg van een paar honderd euro en als ik het goed heb gebeurd deze blokkade als je 100 euro over je bundel bent
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi nienkeduis,

nienkeduis schreef:
de tips die ik heb geprobeerd staan in het linkje wat ik net heb verstuurd en wat bedoeld u met netwerken? Bedoeld u dan de wifi netwerken, want in dat geval heb ik het bij ieder netwerk alleen niet bij 3G omdat ik dat niet heb.
Als ik het zo lees kun je geen gebruik maken van het internet op je mobiele telefoon of heb je geen internet in je abonnement? Upload je foto's via het Wi-Fi netwerk dan?
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om eens de cashe te legen vaninstagram of om eens te checken of er een update is/ opnieuw te installeren.
Anonymous
Niet van toepassing
Kijk ook eensbij de instellingen van instagram en dan mobiel datagebruik en dan checken of standaard staat aangevinkt ipv minder mobiele data gebruiken
nienkeduis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ja ik upload mijn foto's gewoon via het wifi-netwerk wat wij hier thuis hebben. ik heb geen abbonement,dus ook geen 3G. nou ja ik heb het wel maar dan via mijn prepaid tegoed.
nienkeduis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nu beide dingen geprobeerd, maar helaas geen resultaat.
Anonymous
Niet van toepassing
Maybe dat het volgende helpt: selecteer handmatig een aandeel netwerk en vervolgens het Vodafone netwerk zodat de simkaart zich opnieuw aanmeldt op het netwerk. Hierdoor weet de simkaart wat in jouw abonnement zit (even in jip en janneke taal) en weet hij precies wat je betreft het abonnement nog over hebt.
nienkeduis
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken. Ik heb zelf de oplossing gevonden. Ik zette mijn foto's over van mijn canon eos 600D (goede kwalitieit foto's, dus grote bestanden). Ik denk dat instagram die grootte niet aan kon. Iedereen een fijne dag toegewenst!:D
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat je erachter bent waarom het niet lukte. Mocht je nog vragen hebben in de toekomst dan weet je ons te vinden nienkeduis
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic