Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Layout webpagina Alleen-lezen Onopgelost

Weten jullie dat er in dit mobiele tijdperk ook nog mensen zijn die op een laptop werken? Met een groot beeldscherm?Het forum is zo goed afgesteld op mobiel, dat het op een PC niet meer te lezen is.Of...

blokkade af of niet? Alleen-lezen Onopgelost

Vorige week is m'n abonnement geblokkeerd omdat ik de rekening van maart à 94,57 niet had betaald. als de betaling binnen was werd mn abonnement direct weer gedeblokkeerd. Ik heb vrijdag betaald en in...

klacht Alleen-lezen Onopgelost

Wat een drama.... vanochtend een nieuwe telefoon gehaald bij de winkel in Maarssen.er werd mij verteld dat de sim het binnen een uurtje zou doen.Na 3 x terug geweest te zijn en mijn 3e sim kaartje, we...

Overstap Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik neem momenteel bij jullie mijn abonnement af, nu mag ik sinds eergister een nieuwe telefoon (maanden van te voren eigenlijk pas in Juli) Nu heb ik een mooie aanbieding gezien bij Hollands ni...

Onjuiste factuur? Alleen-lezen Onopgelost

Per februari heb ik mijn (aflopende) abonnement omgezet in Vodafone Sim Only Scherp L (300 belminuten/sms en 500 MB). Dit zou E15 per maand moeten kosten.Echter ik krijg nu een rekening van E10,44. Kl...

Vodafone NetPerform App Alleen-lezen Onopgelost

!!!Let op: Topic moet geplaatst worden via account van Sabine van Loon. Daarnaast moeten linkjes naar Google Play en Apple App Store getest worden zodra app live staat!!! Beste forumgebruikers, We lan...

Marc door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen