Beste leden,
Sinds vorige week is mijn nieuwe abonnement bij Vodafone ingegaan, ik had hiervoor een Hybride abonnement en nu een Start M. Alleen heb ik sinds het overstappen naar dit nieuwe abonnement en SIM-kaart best wel slecht bereik, wat ik hiervoor niet had.
Ik krijg 0-1 balkjes, en als ik geluk heb net 2 balkjes. Ik heb ook al geprobeer het Vodafone netwerk opnieuw te selecteren, en dat werkt voor een seconde of 2, en daarna wordt het bereik weer slecht.
Het lijkt niet alleen mijn SIM-kaart te zijn met dit probleem, want mijn zus is sinds kort ook overgestapt naar Vodafone (hiervoor was ze bij Ziggo) en heeft ze ook een nieuwe SIM-kaart, met dus ook slecht bereik. Hiervoor zat ze dus bij Ziggo, wat in feite ook gewoon het Vodafone netwerk was.
Ik heb zelf een Samsung Galaxy Note 3, en mijn zus een Galaxy S8, dus het gebeurt bij zowel een oud als bij een nieuw toestel.
We wonen in de regio van de gemeente Montferland, en buitenhuis blijft het probleem zich voort doen. Heeft iemand anders in deze regio ook hetzelfde probleem, of weet iemand raad met dit probleem?