Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,276Oplossingen
  • 1,743Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Locaties waar contactloos betalen mogelijk is Alleen-lezen Opgelost

Maestro is inmiddels gestopt met het leveren van de kaart met locaties, laten we het dan zelf doen.Deze lijst kun je hier vinden. Graag aanvullen met jouw stad of dorp en winkel.

Telegram onbereikbaar via Vodafone mobiel Alleen-lezen Onopgelost

Sinds deze middag (30-8) is telegram niet meer bereikbaar via Vodafone. Ik dacht eerst dat het aan mijn mobiele telefoon lag of misschien een instelling verkeerd. Echter, alle andere apps doen het pri...

Via My Vodafone je verbruiksspecificaties uitprinten Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/nazdfEen aantal van jullie heeft bij ons aangegeven dat ze het jammer vinden dat ze geen gespecificeerde rekeningen meer konden inzien/uitprinten. Uiteraard proberen we altijd jullie...

Mel door Oud Community Moderator

Update 6.0.1 Alleen-lezen Onopgelost

Inmiddels is de uitrol begonnen van de 6.0.1 versie voor de Galaxy S6 Edge voor de branded toestellen van Vodafone.Ik heb wel een abonnement van Vodafone, maar is geen branded toestel volgens mij.Wann...

[insert] Alleen-lezen Onopgelost

[afbeelding iPhone] Hallo allemaal, De nieuwe iPhone [insert] komt er aan! Dit topic is bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone [insert]....

Slechte dekking binnenshuis? Vodafone introduceert 4G- en WiFi-bellen Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/awaqv Een kwart van de Nederlanders ervaart wel eens problemen met mobiel bellen binnenshuis. Dit komt onder andere doordat het signaal niet altijd even optimaal doordringt in gebouw...

kan niet opwaarderen via app Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, ik was vorige week in Frankrijk en probeerde mijn tegoed op te waarderen via Vodafone app. Ik krijg dan de keuze om de manier waarop te kiezen en kies dan voor .. eenmalig opwaarderen......

Simkaart overgezet van Samsung naar iPhone maar werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

In maart is mijn dochter overgegaan van iPhone met Vodafone prepaid naar een Samsung S6 edge met Vodafone abonnement. Nu wil ze weer terug naar haar iPhone met haar huidige abonnement. Backup gemaakt ...

Installatie vodafone wallet mislukt Alleen-lezen Onopgelost

Bij het opstarten van de app geeft deze na1 á 2 seconden gelijk aan: "vodafone wallet is gestopt". Ik ben nog niet verder gekomen dan het opstartscherm. - ik heb een sony xperia z1- een nfc simkaart v...

Mobile protect Pincode vergeten Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/vld4hHallo, mijn telefoon is vergrendeld omdat ik mobile protect heb. Maar nu moet ik een pincode hebben maar dat weet ik niet eens! Ik hoop dat jullie mij zo kunnen helpen! Groeten ...

Vodafone Mobile Protect Alleen-lezen Onopgelost

ben onlangs van galaxy s5 naar s7 gegaan. had op de s5 vodafone protect premium op zitten, wil dat nu op de s7 hebben. maar als ik probeer in te loggen lukt dat niet, ga ik naar de site staat de s5 er...

Vodafone smart prime 7 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Vodafone smart prime 7 gekregen helaas heb ik geen Vodafone simkaart is het mogelijk om hier iets aan te doen.Zonder Vodafone abbonement

Alles-in-1 op Reis bundel aangezet toch hogere kosten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Allen, Ik ben net terug uit Spanje en ben toch geschrokken van de factuur over de maand Augustus 2016. Deze is namelijk 2x zo hoog dan normaal. Even de details, ik had de Alles-in-1 op Reis XL b...

CM Telecom BV Droidboost Alleen-lezen Onopgelost

Hallo , Mijn moeder van 82 wordt plotseling geconfronteerd met facturen van Vodafone waarop bedragen staan van 25 Euro per maand voor "Aankoop bij derden - CM Telecom BV" Droidboost. Zij weet hier nie...

Storing wifi bij KPN Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/xk884Op dit moment krijgen we veel meldingen van klanten dat zij problemen ervaren met de wifi van KPN. Als je een Vodafone abonnement hebt, kun je uiteraard wel gewoon gebruik maken...

Kyra door Oud Community Moderator

Geen geluid bij inkomende meldingen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Wij hebben sinds vorige week een apple iphone 5s. Deze werkt de eerste dagen prima.Nu hebben we sinds een paar dagen het probleem dat er geen enkel geluid meer uitkomt bij alle inkomende berich...

Map maken op scherm Samsung Salaxy Edge S7 Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag een map maken waarin ik alle spelletjes kan samenvoegen.Nu heb ik de Samsung Galaxy Edge S7 Van mijn vorige telefoon wist ik dat je een map kon aanmaken, alleen nu vind ik het niet. HELP

voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil gebruikmaken van voicemail, maar ik wil niet dat inkomende gesprekken gelijk naar de voicemail gaan.Het lukt mij niet om dat in te stellen.Help ????

Zeer slechte dekking in en om huis Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb een bijzonder slechte bel verbinding in huis. Maar ook in tuin of op de oprit is de dekking slecht. Ik woon in Oirschot 5689AD. Kunt u checken wat er aan de hand is. Het is zodanig slech...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen