Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,213Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Vertraging systeemopdrachten Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is er een vertraging in het verwerken van opdrachten in ons systeem. Hierdoor duurt het langer dan normaal voordat een wijziging, zoals een nieuwe simkaart of de toevoeging van een bunde...

Mel door Oud Vodafone Moderator
  • 564 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 20 Likes

Mogelijke vertraging postbezorging in het noorden van het land Alleen-lezen Onopgelost

In verband met de extreme weersomstandigheden in het noorden van het land, lukt het niet om in grote delen van de provincies Friesland, Groningen en Drenthe de post te bezorgen. De situatie is plaatse...

Mel door Oud Vodafone Moderator
  • 564 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 20 Likes

Goodbye! Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, Ik schrijf dit berichtje om jullie te laten weten dat ik sinds kort geen moderator meer ben op dit forum. Ik heb namelijk een nieuwe baan! Ik wil iedereen heel veel succes wensen en ik w...

Maartje door Oud Vodafone Moderator
  • 2859 Topics
  • 180 Oplossingen
  • 207 Likes

Is my telephone blocked Alleen-lezen Onopgelost

I am out of the country at the moment and due to emergencies l have incurred l have had to call NL using my dutch number but it seems its been cut off, this is such an inconvinience for me as now l ca...

sly000us door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetsnelheid Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een bel+sms+web vaak abonnement van 21,50 euro. Nu wil ik deze gaan verlengen, maar ik heb een paar vragen: 1. Wat is de internetsnelheid van mijn huidige abonnement?2. Hebben al jullie sim onl...

Nummerbehoud portering goedgekeurd voor het einde van mijn contract ? Alleen-lezen Opgelost

Om redenen waar ik niet nader op wil ingaan heb ik besloten over te stappen van Vodafone naar Simyo. Ik heb bij Simyo een abonnement afsloten en daar afgegeven dat ik mijn huidige nummer wil behouden....

Mike19855 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Te weinig tegoed bij nieuw abonnement Alleen-lezen Opgelost

Een paar dagen geleden is mijn Vodafone Red 2GB abonnement begonnen. Maar als ik check op myvodafone app of website, staat er dat ik maar 1,6GB krijg. Hier staat niks over in het contract of wat dan o...

Danoj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis onderling bellen Alleen-lezen Opgelost

Is het niet meer mogelijk om gratis onderling te bellen? Ik heb zelf vodafone red essential en wil bellen met iemand die smart 500 heeft. Is dit nou gratis of niet? Ik zie het nergens meer in de besch...

immeke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement binnen 7 dagen weigeren Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik zie net dat ik dit zelfde abonnement 10,- per maand goedkoper kan afsluiten buiten Vodafone om??En wel bij Typhone.Wel raar dat dit dan hetzelfde abonnement betreft.Daarom wil ik gebruik make...

wanneer gaat nieuw abbo in Alleen-lezen Opgelost

Hallo. In juli loopt mijn abbo af dus mocht ik al voor een nieuwe komen. Zaterdag gedaan. Nieuwe telefoon etc. Maar nu dacht ik dat ik nog tot juli mn oude abonnement heb maar nu zie ik op mijn Vodafo...

Verzekering opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik wil graag mijn verzekering opzeggen, nu heb ik het het emailadres gevonden waar dat naartoe moet alleen kan ik nergens vinden wat ik precies in deze email moet zetten. Weet iemand dit? Met vr...

Kosten video-oproep bij abonnement met onbeperkt bellen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Red Essential abonnement met onbeperkt bellen en 2 GB dataverkeer. Wat zijn de kosten als ik gebruik maak van een video-oproep? Worden hier apart kosten in rekening gebracht of gaat het vid...

Netwerkvergrendeling na overstappen naar abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Sinds vandaag is mijn 06 nummer omgezet van prepaid naar abonnement. Hiervoor heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Wanneer ik de nieuwe simkaart er in doe en me aanmeld met de bijgesloten ...

tzwinkels door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart niet geregistreerd Alleen-lezen Onopgelost

goedenavond wat wordt bedoeld met simkaart niet geregistreerd en hoe kan ik dit oplossen

jencir door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Live APN blokkade Alleen-lezen Opgelost

Vanavond mijn abo gewijzigd, krijg echter geen internet. In het verleden heb ik Vodafone verzocht internet voor mij te blokkeren. Hoe los ik dit on-line op?

Henk9999 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzameltopic: Geen dataverbinding sinds verlengen van abonnement Alleen-lezen Opgelost

hallo,Ik heb z'n twee weken geleden mij abonnement verleng en dus veranderd.Ik heb nu de red super onbeperkt bellen smsen en 6GB data abonnement, en die is direct in werking gegaan.Maar waarom heb ik ...

Vodafone enquete per sms kost mij geld? Alleen-lezen Opgelost

Na een contact met de klantenservice (ben nota bene zelf gebeld door vodafone met de vraag voor verlenging) kreeg ik een sms om mee te doen met een enquete voor onderzoek naar klanttevredenheid over d...

Drone99 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Betaling per credit card voor heractivering van mijn Hybride abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon in Zuid Korea, en gebruik mijn hybride abonnement alleen, wanneer ik Europa bezoek. Op 25 Maart hoop ik op Schiphol te landen, en zou graag onmiddellijk gebruik willen van mijn telefoon.(Omzet...

Jackdamen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Nieuw abonnement met toestel afgesloten wat na 3 weken bellen, chatten, email eindelijk gelukt is en nu gaan alles fout met de rekeningen waarop kortingen niet verwerkt zijn. Als je belt kan niemand j...

Ellen1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

New phone every year Alleen-lezen Onopgelost

In mijn abonnement heb ik gekozen voor new phone every year. Ik heb er echter dit jaar geen gebruik van gemaakt en wil wachten tot wanneer ik mijn abonnement kan verlengen. Mijn huidige telefoon wil i...

georgevzb door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen