Beste klantenservice.
Als trouwe Vodafone klant vind ik het jammer dat ik hier een klacht moet plaatsen over het 3g bereik. Ik vind dit bereik op vele plaatsen in nederland ronduit slecht! Ook in mijn woonplaats (Grave) en omliggende plaatsen is de 3g dekking matig tot slecht (geen bereik). Het valt mij op dat met de uitrol van 4g, de 3g gewoon wat minder is geworden. Ik neem aan dat de meeste gebruikers, net als ik, nog geen 4g toestel hebben en hier dus hinder van ondervinden. Voor mijn werk kom ik op veel plaatsen in nederland en merk hier vaak het zelfde, of wél 3g ontvangst maar géén internet toegang. Whatsappen lukt vaak wel, maar het lezen en beantwoorden van mail is vaak niet mogelijk. Omdat dit voor mij wel noodzakelijk is ervaar ik dat als zeer hinderlijk.
Mijn vrouw heeft haar abonnement bij Kpn in combinatie met een zelfde toestel (iphone 4s) als mij, maar zij ondervind duidelijk minder problemen met 3g netwerken. Ik vind het jammer dat ik met een betrekkelijk duur abonnement niet de kwaliteit krijg waar ik voor betaal!!! Mijn abonnement loopt nog ruim een jaar, maar ik zal dit zeker in overweging nemen bij de keuze van een nieuwe.
Met vriendelijke groet,
Wouter Kuipers