JvH

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ratel in iPhone 6

Hoi iedereen,

Gisteren heb ik mijn iPhone 6 64gb SG van Vodafone in ontvangst mogen nemen. Na het toestel een dag gebruikt te hebben, slaat bij mij de twijfel toe of het toestel wel 100% in orde is. Als ik mijn telefoon heen en weer beweeg (schudden als het ware), hoor ik het toestel ratelen. Het ligt bij mijn toestel niet aan de knoppen, want als ik deze indruk hoor ik het nog steeds. Ook de camera en trilmotor heb ik uitgesloten, door te testen tijdens het gebruik van deze functies. Bij het opnemen van een filmpje is het rateltje duidelijk te horen in de opname.

Hebben meer mensen met de nieuwe iPhone hier last van, of doen alle iPhones dit?
7 Reacties 7
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
Ik heb hetzelfde toestel, geen ratel. Ik zou 'm omruilen nu je nog in de 14 dagen periode zit...
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @JvH & @CopyCatz ,

Hou er wel rekening mee dat als het toestel wordt omgeruild het nog echter en tijdje kan duren voordat je en nieuw toestel in handen hebt... Dit vanwege de drukte van de iPhone 6.

Voor meer informatie kun je langs en winkel gaan om te kijken wat de andere opties zijn reparaties, omruilen enz..
JvH
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Kan ik hem ruilen in een vodafone winkel? Ik hem heb telefonisch besteld met een verlenging. Ik heb twee keer contact gehad met de vodafone klantenservice via de chat, de ene persoon meldde mij dat ik hem niet kon omruilen bij een vodafone winkel, omdat ik hem telefonisch besteld had. De andere medewerker zij dat ik wel in de winkel terecht kan.
CopyCatz

Gedreven Meedenker
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 21Likes
SamsungExpert schreef:
Voor meer informatie kun je langs en winkel gaan om te kijken wat de andere opties zijn reparaties, omruilen enz..
Ik zou absoluut niet akkoord gaan met een apparaat wat defect is bij aflevering en het dan laten repareren. Een nieuw toestel is het enige acceptabele lijkt me, en ieder normaal functionerende winkel houdt voorraad aan voor DOA's omruilen.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @JvH
Ik adviseer je om gebruik te maken van het retourformulier en het toestel terug te sturen. Geef svp aan wat er aan de hand is. Wij zorgen er dan voor dat je zo snel mogelijk een nieuw toestel krijgt. Het kan inderdaad niet de bedoeling zijn dat je een nieuw toestel laat repareren. helemaal mee eens @CopyCatz
JvH
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Per, bedankt voor uw reactie. Maar is het niet sneller om bij de vodafone winkel langs te gaan? Dat lijkt me de kortste weg. Anders moet ik mijn iPhone eerst naar Dynafix sturen, waar de retouren afgehandeld worden.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@JvH In de Vodafone winkel kunnen ze je toestel niet omruilen dus het zal hoe dan ook opgestuurd moeten worden. De snelste weg is in dat geval toch het retourformulier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic