mikelpalokaj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sizz en 4G

Beste,

Ik heb in februari 2014 een abonnement bij Sizz/Vodafone afgesloten.
Ik heb mij laten voorlichten bij de telecommunicatiewikel, en voor mij was het beste om een sizz addict abonnement af te sluiten omdat ik daar heb meeste kreeg voor mijn geld (600 min, onb, sms, 5 GB, iphone 5s met bijbetaling, 2jr abbo, voor €55 per maand).
Dit abonnement is iets aan de dure kant vergeleken met de huidige RED abonnementen waar je alles onb. krijgt voor het zelfde bedrag, en zonder bijbetaling 5s.

Mijn struikelblok op huidig abonnement is echter het 4G netwerk.
Sizz maakt gebruik van het vodafone netwerk, maar de dekking voor 3G vind ik erg slecht.
Meerdere vrienden van mij hebben vodafone met 5s, en waar zij 4G hebben heb ik vaak E of gprs.
Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Mijn aanleiding voor het maken van deze forum post is dat ik ik vind dat ik als vodafone (sizz) klant ook recht heb op 4G.

Op de site van Sizz staat het volgende artikel:
http://www.sizz.nl/blog/actueel/hogere-snelheid-mobiel-internet/
Publicatie
11 February 2013
#FastForward
Is mobiel internet bij jou ook zo snel geworden? Dit is geen toeval! Vodafone heeft in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht en buiten de Randstad de snelheden van 3G verhoogd. Als Sizz-abonnee maak je gebruik van het Vodafone-netwerk en kun je hiervan direct profiteren, zonder hiervoor extra te betalen. Vodafone maakt zich ook klaar voor 4G in Nederland. Dit is de vierde generatie mobiel internet waarmee nog hogere snelheden gehaald kunnen worden. Na de zomer zullen grote delen van Nederland 4G-dekking van Vodafone hebben. Om hiervan gebruik te maken heb je wel een 4G-smartphone nodig.
Wil je meer infomatie over de snelheidsverhoging of 4G? Bekijk dan de Fast forward-pagina van Vodafone.

In dit artikel staat duidelijk aangegeven dat ook Sizz abonnees recht hebben op het volledige Vodafone netwerk, waaronder 4G.

Mijn contract bij Sizz loopt af op 16 Feb 2016, en ik ben van mening dat het in 2015 toch niet meer mogelijk kan zijn dat je voor een abonnement €50+ betaald, en geen gebruik kan maken van 4G.

Met Vriendelijke Groeten,

Mikel Palokaj
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Mikel,

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat je gebruik wilt maken van het snelle 4G netwerk. Heb je hierover al eens contact gehad met onze klantenservice? Wellicht dat er een andere optie is zoals het wijzigen van je abonnement. Onze collega's zullen vast een passende oplossing voor je hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic