riny52

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over verlenging

Hallo

Ik verlengde in december 2014 mijn Vodafone abo voor twee jaar. 0617498***
Daarbij stond als actie 6 maanden gratis Netflix.
Echter nu zegt men dat dat niet geldt voor RED essentials.
Gebeld met klantenservice (Naomi) die het erg vervelend vond en die deze vraag vaker hoorde.
Of ik feedback formulier wilde invullen online.

In de voorwaarden die ik hieronder weergeef staat NIET dat RED ESSENTIALS uitgesloten is van deze actie.

Het feedbackformulier blijkt online en via facebook niet te werken.

VODAFONE is op deze wijze ONBEREIKBAAR voor een klant.

Graag antwoord svp

Riny van Santen ev Coenders

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement. En ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit.
Wil je de actie aansluiten bij je nieuwe Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement (vanaf 1 december 2014)? Geef dan even je e-mailadres door bij je bestelling. Je ontvangt dan na ongeveer 10 dagen een e-mail met instructies voor de activatie.
Ben je al Vodafone klant? Sluit dan de 1GB Videobundel aan om gebruik te kunnen maken van deze actie. De eerste maand krijg je deze bundel naar rato, dus het aantal MB's is afhankelijk van de aansluitdatum. Je kunt deze bundel aansluiten als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Dit kan op de volgende manier:
via My Vodafone
via de My Vodafone App
sms VIDEO BUNDEL AAN naar 4000
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?
De actieperiode loopt van 1 september 2014 tot en met 31 december 2014
De actieperiode voor Mobiel Breedband Basis en Mobiel Breedband Extra loopt van 1 december 2014 tot en met 31 december 2014
Je kunt tot drie maanden na activatie van je abonnement of BloX de Netflix actie activeren
Nadat je je via offers.vodafone.com/nl hebt geregistreerd gaan de gratis zes maanden Netflix in
Na zes maanden wordt automatisch € 8,99 per maand in rekening gebracht, tenzij je tijdig opzegt. Je kunt je Netflix abonnement tot drie dagen voor het einde van de actieperiode opzeggen
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Riny52,

Er zijn momenteel problemen met het invullen van formulieren via onze website. Dit is bij ons bekend en in onderzoek. Ik raad je in de tussentijd aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat je verder geholpen kan worden.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement.

Dat wil dus zeggen:
een nieuwe aansluiting
of een verlenging naar

*) een RED-abonnement
of
*) een RED SUPER-abonnement
of
*) een RED PLUS-abonnement

Ik zie in dit lijstje geen RED ESSENTIAL-abonnement vermeld staan.

Ik geef toe: Vodafone schrijft het wat ongelukkig, met hele lange volzinnen.
Maar voor RED ESSENTIAL was deze aktie niet bedoeld.
Vodafone is altijd dol op uitzonderingen. En uitzonderingen op uitzonderingen.

Je kunt nergens aanspraak op maken. En je klacht zal afgewezen worden. Dat is mijn verwachting.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic