Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,309Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

niet bellen Alleen-lezen Onopgelost

Ben sinds eergisteren achtergekomen dat ik niet gebeld kan worden en als ik wil bellen staat er niet aangemeld bij netwerk. Ik heb samsung fame van vodafone en t is prepaid. Heb het toestel sinds mei ...

probleem Fritzbox LTE - no suitable cells Alleen-lezen Onopgelost

Wij zijn sinds deze zomer gevestigd op een bedrijventerrein met slechte infra vwb internet en ik heb daarom een 4G verbinding als backup voor de ADSL genomen. Na installatie van de Fritzbox 6810 LTE e...

My Vodafone App apparaat niet compatibel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vele jaren heb ik gebruik gemaakt van Vodafone prepaid.Op een gegeven moment het ik de app van My Vodafone op mijn mobiel geinstaleerd.Deze werkte! Sinds kort ben ik over gestapt naar Vodafone ...

sim kaart Alleen-lezen Onopgelost

halloik heb een prepaid telefoon van vodafoneNu is mijn simkaart stukMaar nu wil ik een nieuwe maar wil mijn oude telefoonnummer graag weer terugIs dit mogelijk en zoja hoe danalvast bedankt voor het ...

Niet bereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ben op vakantie in Thailand en heb sinds twee dagen een probleem. Ik kan nog wel bellen, maar niet gebeld worden en ontvang geen sms. Ook maakt de telefoon geen contact met internet. Twee da...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen