Vodafone legt de klacht naast zich neer > Samsung is verantwoordelijk
Klacht - Abonnement
Home |
Contact |
Inloggen Antwoord op uw e-mail Klacht - Abonnement
19-08-2016 Ons antwoord
Beste Joop,
Bedankt voor je e-mail!
Ik probeerde vooral duidelijkheid te krijgen, omdat ik geen melding in het systeem zag dat het om een update zou gaan. Posts op het forum staan hier niet in.
Als het inderdaad aan de softwareupdate ligt, kan ik hierin geen tegemoetkoming doen. Dit valt onder problemen met het toestel en is dus de verantwoordelijkheid van de fabrikant.
Wist je dat Vodafone nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton
hier.
Met vriendelijke groet,
Max
Vodafone Online Feedback19-08-2016 Uw vraag
Klacht - Abonnement
td.header { } td.text { padding-left: 4px; padding-right: 4px; } td.label { } td.data { }
Ik begrijp deze reactie niet, iedereen weet dat het probleem zit in de software update en niet aan mijn simkaart of een defect toestel..
Dat moet ook bij u bekend zijn, eergister nog gebeld daar werd mij ook verteld dat het wachten is op een software update van Samsung..
Misschien kunt u even op het forum kijken dat zult u zien dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Re:
Sinds Android 6 update op Samsung S5 val het Vodafone netwerk elke 5 minuten weg
Ik heb de netwerkcheck wederom uitgevoerd, het toestel zou defect zijn, dat klopt gedeeltelijk.. Het is de software UPDATE die niet goed is...
Wil daarom nu een coulance hebben,en niet weer worden afgescheept met allerlei verhalen....
Ben met de medegebruikers van het Forum bezig om gezamenlijk de media op te gaan zoeken, denk dat aan Radar de consumentenbond.
Ga dat zeker doen als u niet met een gepaste
oplossing komt !!
Met vriendelijke groet,
Joop Mihaly
Home | Contact | Inloggen
Antwoord op uw e-mail
Klacht - Abonnement
18-08-2016 Ons antwoord
Beste Joop,
Bedankt voor je e-mail! html
Wat jammer om te lezen dat je in het afgelopen jaar meerdere
klachten had. Ik begrijp echter dat deze klachten destijds zijn opgelost. html
Wat betreft het toestel en de update, is het inderdaad een spijtige situatie. Ik lees echter terug dat je vooral geen 4G hebt buiten de stad. Dat zou dus aan de lokale dekking kunnen liggen. Ik wil dan ook aanraden de netwerkcheck te doen op deze link. Ik zie dat dit eerder ook al is aangeraden via de winkel, maar toen is geweigerd. Zodra dat is gedaan kijken we natuurlijk naar een mogelijke coulance. html
Wist je dat
Vodafone nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton hier .
Met vriendelijke groet,
Max
Vodafone Online Feedback html
18-08-2016 Reactie.
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor je feedback!
We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 2 werkdagen van antwoord voorzien.
Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
18-08-2016 Uw vraag
Betreft : klacht
Categorie : abonnement
Channel : Web Consumer
Aanhef : M
Naam :
Mobiel :
Telefoon :
E-mail :
Klantnummer :
Repeat contact : Yes
Opmerking : Ik ben drie abonnee bij Vodafone, er is tijdens mijn contract van alles mis gegaan. Het begon augustus 2015 toen ik een multisimkaart mijn andere simkaart werkte niet opgelost daarna heeft het maanden geduurd voordat mijn multisim op 4G ging werken. Oke het volgende (bestaande) probleem: Een paar
maanden geleden was ik door mijn mobile internetdata op, extra blox ingeschakeld. Lukte niet de klantenservice moest er aan te pas komen. Uitzetten van deze blox lukte wederom niet, weer de moest de klantenservice eraan te pas komen. Dit heeft ook weer een paar maanden geduurd voordat het probleem met uitschakelen was opgelost. Twee maanden geleden kwam er een software update (Samsung Galaxy 5 4G+) Na de update viel constant de verbinding weg als ik ging rijden. Ik ben toen naar de Vodafonewinkel gegaan
(buikslotermeerplein Amsterdam_noord) Werd daar schofterig behandeld, twee keer de mobiel op moeten sturen. Software update nieuw binnenwerk , kortom mobiel weer terug maar de problemen blijven bestaan tot op heden. Dus al twee maanden geen 4G netwerk. Vorige maand kreeg ik een hoge mobilerekening, weer bellen, uiteindelijk weer opgelost. Ik hoop dat de rekening van deze maand nu weer correct is? Denk er stellig over om na om volgend jaar een andere provider te nemen. Want Vodafone gaat niet correct met zijn
klanten om . Gisteren weer gebeld, toen werd mij verteld (uiteindelijk) dat er een software update moet komen voor mijn mobiel. Een coulance zou toch het minste zijn wat Vodafone voor mij zou kunnen doen, ik denk dan aan b.v. Extra internet data of een tegemoetkoming van de abonnementskosten.
In afwachting,
Hoogachtend,
Joop Mihaly
Je persoonlijke gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Vodafone conformeert zich aan alle wet- en regelgeving die in
het kader van privacybescherming van belang is. Meer informatie hierover vind je in onze Privacy Statement .
18-08-2016 Ons antwoord
Beste Joop,
Bedankt voor je e-mail!
Wat jammer om te lezen dat je in het afgelopen jaar meerdere klachten had. Ik begrijp echter dat deze klachten destijds zijn opgelost.
Wat betreft het toestel en de update, is het inderdaad een spijtige situatie. Ik lees echter terug dat je vooral geen 4G hebt buiten de stad. Dat zou dus aan de lokale dekking kunnen liggen. Ik wil dan ook aanraden de netwerkcheck te doen op
deze link. Ik zie dat dit eerder ook al is aangeraden via de winkel, maar toen is geweigerd. Zodra dat is gedaan kijken we natuurlijk naar een mogelijke coulance.
Wist je dat Vodafone nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton
hier.
Met vriendelijke groet,
Max
Vodafone Online Feedback18-08-2016 Reactie.
Beste heer, mevrouw,
Bedankt voor je feedback!
We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 2 werkdagen van antwoord voorzien.
Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
18-08-2016 Uw vraag
Betreft : klacht
Categorie : abonnement
Channel : Web Consumer
Aanhef : M
Naam :
Mobiel :
Telefoon :
E-mail :
Klantnummer :
Repeat contact : Yes
Opmerking : Ik ben drie abonnee bij Vodafone, er is tijdens mijn contract van alles mis gegaan. Het begon augustus 2015 toen ik een multisimkaart mijn andere simkaart werkte niet opgelost daarna heeft het maanden geduurd voordat mijn multisim op 4G ging werken. Oke het volgende (bestaande) probleem: Een paar maanden geleden was ik door mijn mobile internetdata op, extra blox ingeschakeld. Lukte niet de klantenservice moest er aan te pas komen. Uitzetten van deze blox lukte wederom niet, weer de moest de klantenservice eraan te pas komen. Dit heeft ook weer een paar maanden geduurd voordat het probleem met uitschakelen was opgelost. Twee maanden geleden kwam er een software update (Samsung Galaxy 5 4G+) Na de update viel constant de verbinding weg als ik ging rijden. Ik ben toen naar de Vodafonewinkel gegaan (buikslotermeerplein Amsterdam_noord) Werd daar schofterig behandeld, twee keer de mobiel op moeten sturen. Software update nieuw binnenwerk , kortom mobiel weer terug maar de problemen blijven bestaan tot op heden. Dus al twee maanden geen 4G netwerk. Vorige maand kreeg ik een hoge mobielerekening, weer bellen, uiteindelijk weer opgelost. Ik hoop dat de rekening van deze maand nu weer correct is? Denk er stellig over om na om volgend jaar een andere provider te nemen. Wat Vodafone gaat niet correct met zijn klanten om . Gisteren weer gebeld, toen werd mij verteld (uiteindelijk) dat er een software update moet komen voor mijn mobiel. Een coulance zou toch het minste zijn wat Vodafone voor mij zou kunnen doen, ik denk dan aan b.v. Extra internet data of een tegemoetkoming van de abonnementskosten.
In afwachting,
Hoogachtend,
Joop Mihaly