Steven- Rick_Blaine Ik heb contact gehad met de klantenservice. Zie onder. Ik heb hier niet echt een goed gevoel bij. Als of men mijn bericht maar voor de helft leest.
Meer dan dit kan ik niet doen. Of wacht... over stappen!
---------
Beste Anton,
Bedankt voor je e-mail! Je geeft aan dat je problemen heb sinds de laatste Android update.
Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is als jouw netwerk steeds wegvalt! Dit probleem is inmiddels bekend en wij wachten totdat Samsung de nieuwe update aanlevert. Wij hebben zelf ondervonden dat in de meeste gevallen het issue wordt opgelost door het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen óf een hard reset uit te voeren. Hoe je een hard reset uitvoert vind je hier!
Ik hoop dat alles zo duidelijk is. Heb je nog vragen? Dan hoor ik het graag!
Wist je dat Vodafone nu ook al je vragen via chat beantwoordt? Je vindt de chatbutton hier.
Met vriendelijke groet,
Joey
Vodafone Online Feedback
----------------
Hoi Joey,
Bedankt voor je reactie.
Zoals je op het Vodafone forum kunt lezen hebben veel klanten last van dit
probleem.
Steven (van Vodafone) gaf aan dat ik dit probleem bij de klantenservice
moest melden zodat Vodafone dit verder door kan spelen naar Samsung. Rest
mij nog de volgende vragen:
1. Is dit probleem al bekend bij Samsung?
2. Indien niet bekend bij Samsung, gaat Vodafone dit probleem door spelen
naar Samsung?
Met vriendelijke groet,
Anton Stange
-------------
Beste Anton,
Je hebt inderdaad gelijk! Ik gaf dit waarschijnlijk niet duidelijk genoeg aan in mijn vorige e-mail.
Het probleem is inmiddels bekend bij Samsung en in onderzoek, vandaar dat ik tijdelijk een mogelijk workaround gaf in de vorm van o.a. een hard reset. Zodra Samsung een nieuwe update aanbiedt, zijn de problemen verholpen!
Een fijne dag nog!
Met vriendelijke groet,
Joey
Vodafone Online Feedback
---------
Joey,
Goed om te weten dat het inmiddels bekend is bij Samsung.
Als je mijn mail goed had gelezen dan had je geweten dat een hard reset niet werkt! En dan had je gezien dat ik al een tijdelijke workaround gevonden heb.
Het enige dat ik wil bereiken is dat Vodafone zorgt dat dit probleem door Samsung aangepakt wordt met de hoogste prioriteit. Te meer omdat ik niet de enige ben die er last van heeft.
Groeten,
Anton