Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,672Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vraag voicemail code Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben mijn voicemail code kwijt nu ik in frankrijk zit. Hoe kom ik aan een nieuwe code?GroetenSven

blastaway door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Sony Xperia z3 Krom Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik heb sinds een aantal maanden de Z3 en ben vreselijk zuinig op het toestel nu wil het geval dat ik voor het werk naar zurich moest en merkte dat het toestel heet werd foto nemen app word afges...

weroc door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wel bellen, niet gebeld worden. Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

We hebben onze prepaid Samsung S2 opgewaardeerd en kunnen weer bellen. Echter, de telefoon kan niet gebeld worden. Op de telefoon die belt staat 'doorschakelen actief', maar deze hebben we allemaal ui...

4G traag Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Sinds enkele dagen gebben mijn vriendin en ik last van een trage 4G verbinding. Het simpelweg delen van een foto via whatsapp duurt al heel erg lang. Dit is overal en nergens, dus niet een speci...

hobiiee door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Doe wat aan jullie service en bereikbaarheid! Alleen-lezen Onopgelost

het zou fijn zijn als jullie wat aan jullie service en bereikbaarheid doen, als ik contact met jullie wil opnemen is dat gewoon onmogelijk. Als ik bel via 1200, dan wordt er naar ongeveer 45 sec. elke...

Simlock op Nokia Lumia 520 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ik heb een oude Nokia Lumia 520 prepaid, ik heb nu andere telefoon, dus deze heb ik al een tijdje niet gebruik.Nu wil ik deze weer gebruiken(met een andere simkaart van een andere provide...

Martin_nl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Inzicht rekening Alleen-lezen Onopgelost

Beste meneer/mevrouw, Zojuist heb ik een sms-bericht ontvangen waarin staat vermeld dat mijn rekening voor de maand augustus klaar staat in My Vodafone. Echter, wanneer ik naar My Vodafone ga dateert ...

Puk code invoeren is niet mogelijk (Iphone 4S) Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb per ongeluk 3x een verkeerde pincode ingevoerd na het installeren van een update. Vervolgens moest ik m'n PUK invoeren. De telefoon startte echter opnieuw op waardoor ik nu in het begins...

Ferdinand door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 5 defect, reparatie aanvragen Alleen-lezen Onopgelost

Beste medewerkers van de klantenservice, Ik moet helaas medeleden dat ik erg teleurgesteld ben in de gang van zaken hoe jullie je klanten behandelen, ik heb geprobeerd contact op te nemen met de klant...

Telefoon omruilen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 6 mei een lg g3 genomen bij een abbonement, ben niet tevreden over het toestel. En wil eigenlijk een samsung.. Wat kan ik nu eigenlijk doen...?Want moet nog 1,5 jaar wachten voor verlengen van ...

Betalingsherinnering te laat Alleen-lezen Onopgelost

Hoop dat ik op de juiste plek ben, Heb van jullie een brief ontvangen over een openstaande bedrag van 59,00Euro die ik binnen 9 dagen na 13aug moet betalen, raarste is dat ik deze brief zojuist ontvan...

blokkeren van betaaldiensten Alleen-lezen Onopgelost

Is het ergens op my vodafone of ergens anders mogelijk om betaaldiensten te blokkeren zodat de gebruiker van de telefoon die niet kan inloggen op myvodafone er nooit gebruik van kan maken?

josdipos door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoonnummer onbereikbaar Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen, Ik heb sinds 26 juli een abbonoment bij Vodafone, sinds kort is mijn telefoonnummer voor niemand bereikbaar. Als iemand naar mijn nummer belt krijgen ze te horen dat het nummer niet in g...

Mmajdoul door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

abbonement omzetten naar zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

graag wil ik mijn abbonement omzetten naar een zakelijk abbonemnten, dus met BTW specificatie. ik kom er via mijn vodafone niet uit waar ik het juiste formulier kan vinden. alvast bedankt voor de reac...

timo6 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SERVICE WAARDELOOS Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer al dagen mijn simlock te verwijderen. Probeer te bellen..bezet... chatten staat elke dag op te druk... op deze forum een bericht achtergelaten.. geen reactie.. WAT EEN WAARDELOZE SERVICE HE...

Martin_nl door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds woensdag een Samsung s5 en heb sindsdien buiten de WiFi nauwelijks internetbereik en dan geen 3g laat staan 4g. Ik heb al gecontroleerd dat ik je juiste netwerkinstellingen heb.

Iris2 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

gespecificeerde rekening Alleen-lezen Opgelost

Mijn laatste rekening is +60 euro hoger dan normaal en ik zou graag willen weten hoe dat komt. Met een gespecificeerde rekening zou ik makkelijk kunnen zien welke nummers er meer zijn gebeld dan norma...

lxx33 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen van andere provider naar Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een abonnement van tele 2 en ik wordt helemaal gek. Ik zou graag over willen stappen naar jullie met nummerbehoud. Mijn abonnement loopt tot 29 november. Is het mogelijk om nu al over te...

hilmee1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn huidige Sim Only abonnement verlengen. Alleen-lezen Opgelost

Hallo mensen, Ik heb een vraag over mijn huidig Sim Only abonnement.In mijn account van Vodafone staat dat ik mijn Sim Only Abonnement kan verlengen.Op dit moment heb ik de Sim Only 500 abo.Op zich is...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen