Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,201Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

vodafone medewerkers Alleen-lezen Onopgelost

De mogelijkheid om ook te kunnen groeien in verschillende rangen etc. Dit gebeurt alleen nu bij de forumleden.Groetjes steven

Nevets86 door Expert
  • 5447 Topics
  • 253 Oplossingen
  • 785 Likes

Abonnement afsluiten (als je buitenlands bent) Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Een jaar geleden wou ik een abonnement afsluiten in een van de Vodafone winkels. Toen krijg ik te horen dat het zonder paspoort niet kan (ik heb geen paspoort maar wel een identiteitsb...

Phoenix door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

0906 blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een erotische nummers blokkade op mijn telefoon. Deze heb ik vorige week uit gezet. Echter kan ik nog altijd geen 0906 nummers bellen. Mijn telefoon wordt door meerdere mensen gebruikt waaronde...

Sms naar het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik probeer mijn vriendin naar Italie te sms'en ze is daar op vakantie. Ik ontvang haar sms'jes wel maar zij die van mij niet. Hoe zit dit? Ik heb vodafone en zij Simpel. Ik hoop dat jullie mijn ...

Geldigheid Vodafone opwaarcode aangeschaft bij Supermarkt? Alleen-lezen Onopgelost

Voor noodgevallen bij een Supermarkt, wel langer dan een jaar terug, een pre-paid opwaardeerbon gekocht.Nu willen we deze code gebruiken, via *102*opwaardeercode# en krijgen de melding dat de code onb...

Nieuw wachtwoord Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Mijn moeder is haar wachtwoord vergeten en probeert een nieuwe aan te maken. Echter, als ze op de link in de email klikt krijgt ze telkens een foutmelding en wordt ze doorverwezen naar de normale...

Lente kraslot Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb mijn prepaid met 20 euro opgewaardeerd en zou via de Lucky Lente url een kraslot krijgen. Maar deze heb ik niet per mail gekregen en ook niet via de email. Hoe krijg ik dat lot? Ik wil nat...

2005ah door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening betalen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb sinds een paar maand Vodafone hybride.Ik betaal €4 per maand voor 75 belminuten.De eerste twee maand is de betaling goed gegaan maar de betaling voor de maand juli is verkeerd gegaan aang...

Online 20 euro opgewaarderd, nog steeds niet ontvangen ! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo wie kan mij helpen?? Ik heb vandaag vr 19/06 20 euro opgewaardeerd via de Vodafone app.Dat was in de ochtend tussen half 11 en 11 uur, nu is het 11 uur snachts en het staat nog steeds niet bijge...

Bel blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb even een vraag, ik kom elke maand iets tekort met mijn belbundel (150min) en ben aan het kijken of er een Blox is die je hiervoor aan kunt zetten. Deze Blox zijn er alleen maar mbt data, is er ...

EricG door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart geeft geen service Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag een nieuwe telefoon gehaald in de winkel omdat mijn zoontje mijn iphone in de sloot heeft laten vallen. Een red super sim only abonnement omgezet naar een Red super abonnement met Iphone 6. In...

PeterDV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

De hele dag al geen 3G internet Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vanochtend was mijn batterij leeg en heb ik mijn tel opnieuw opgestart, sindsdien heb ik de hele dag al geen 3G internet, wel komt het 3G/H+ incoontje boven in mijn scherm te staan (alsof ik ver...

mirvh door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Simkaart formaat Alleen-lezen Onopgelost

Is de standaard SIMkaart ook in nano.Mij lijkt van wel, maar als t niet zo is zou het irritant zijnalvast bedankt

Slechte ontvangs G2 G3 G4 Alleen-lezen Onopgelost

Na dat KPN ondehoud had gepleegd aan zendmast was de ontvangst in postcode gebied 6971LC en 6971DB erg verslechterd, na een maand van touwtrekken heeft KPN het probleem opgelost door het abbonement vr...

Deco door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Goodbye! Alleen-lezen Onopgelost

Hi all, Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik na vandaag niet meet actief zal zijn op het Forum. Ik heb een nieuwe uitdaging gevonden bij een ander bedrijf, waar ik de Social Media ga opzetten. Hie...

Annabelle door Oud Vodafone Moderator
  • 1846 Topics
  • 148 Oplossingen
  • 119 Likes

Bevestegingsmail Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanmorgen mijn zakelijk abbonement verlengt en nieuw toestel gekozen telefonisch.Ik zal daar een bevestegingsmail van ontvangen maar heb nog niks binnen.Normaal krijg je die toch gelijk.En wete...

Overstappen met nummerbehoud naar andere provider onmogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Ik was al 13 jaar lid bij vodafone, maar omdat er geen praktisch abbonement meer was wou ik overstappen naar prepaid. Dit had ik geregeld in de winkel en dat zou een maand na 12 mei geregeld zijn. In ...

MrSpacely door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Technische problemen simkaart activatie Alleen-lezen Opgelost

Hier het zelfde probleem,gister ochtend mijn nieuwe telefoon en simkaart binnen gekregen.heb via het telefoonnummer van Vodafone mijn simkaart proberen te activeren.er word op het einde gezegt dat dit...

yobauke door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

reparatie toestel / aanmelden Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Begin deze week is de glasachterkant van mijn sony experia z3 compact spontaan gebarsten.Op internet lees ik dat dit vaker voorkomt en na contact begrijp ik dat dit ondergarantie wordt hersteld...

ron24 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen