Het zit zo:
Ik heb mijn WhatsApp ongeveer 2 jaar geleden geverifieerd met een prepaid sim-kaart. die simkaart is nu verlopen. Gisteren heb ik mijn WhatsApp nummer proberen te wijzigen naar een nieuw nummer. WhatsApp maakte toen een nieuw account aan, maar dat wilde ik niet, want ik wilde dat mijn groepsgesprekken en normale gesprekken naar mijn nieuw nummer werden overgezet en dat gebeurde niet. Nu wil ik weer mijn oude nummer (van mijn verlopen simkaart) verifiëren, maar dat kan niet, want je moet WhatsApp verifiëren met een sms of je werd automatisch gebeld met een 6-cijferige code. Omdat mijn simkaart verlopen is, kan ik geen sms ontvangen en kan ik niet gebeld worden met dat nummer.
Nu is mijn vraag, kan Vodafone mijn verlopen sim-kaart weer herstellen, al is het maar voor 10 minuten, zodat ik mijn WhatsApp weer kan verifiëren?
PS: Kan je ergens zien sinds wanneer je sim-kaart is verlopen of hoe lang je sim-kaart al verlopen is?
PS: Kan ik mijn verlopen simkaart weer opwaarderen zodat ik hem weer kan gebruiken?