VincentSchmidt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart niet geprovisoneerd

Ik heb woensdag 13 November mijn nieuwe telefoon gekregen van vodafone. Iphone 4s. Ik heb hem de dag erop geactiveerd en toen werd er gezegd: het duurt 1 uur voordat u telefoon geactiveerd is. Schakel uw telefoon over 1 uur 15 minuten uit zodat u telefoon geactiveerd kan worden. Nou dat heb ik gedaan... we hebben inmiddels 18 november en hij zegt nog steeds geen service. simkaart niet geprovisoneerd. Enige tips?
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Vincent,

Ik raad je aan om nogmaals met de klantenservice contact op te nemen. Waarschijnlijk is het activeren niet goed gegaan.
joycehangel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag mijn iphone 4s binnen gekregen.
Probeerde alles alvast te installeren en te regelen maar, kan dus nu nog niet op internet of bellen of smsen.
Moet nog steeds een sms binnen krijgen van Vodafone.
Vandaag rond 4 uur heb ik het geactiveerd dus voor de tijd dat vodafone sluit.
Maar nu heb ik nog steeds niets van informatie en kan niet bellen of smsen.

Was erg blij om mijn telefoon in ontvangst te hebben, maar dit is best wel vervelend.
Dacht dat het makkelijker was.


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Om dat na te kunnen kijken hebben we je gegevens nodig.
Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic