Xiaolongren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verkeerd beltegoed!

Beste Vodafone vertegenwoordiger,

Er is helaas iets heel ernstigs gebeurd bij het aanschaffen van het beltegoed op jullie website. Dit is de eerste keer dat ik online tegoed heb gekocht niet wetende dat er direct 20 euro op de sim zou staan, ik verwachte dat ik een code zou krijgen die ik zelf op zou moeten waarderen en nou koop ik dus tegoed om mijn maandelijkse 2GB internet te kunnen krijgen voor WhatsApp etc op de sim van het nummer 0611497806
op DIE sim (0611497806) staat mijn WhatsApp geregistreerd als telefoonnummer: 0621674948. Nu heb ik dus beltegoed aangeschaft voor 0621674948 en daar kan ik niks mee! Ik heb namelijk een Windows phone die alleen speciale simkaarten leest en die andere sim (0621674948) gebruik ik niet. Nu kan ik hier dus helemaal niks aan doen en zou ik u willen vragen zo vriendelijk te willen zijn om het beltegoed over te willen zetten naar mijn ander nummer (0611497806).

Met vriendelijke groet,

Xiao

1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic