Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Netwerk buiten bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn telefoon (BB 9320) en ik zijn momenteel in Amerika. Over het algemeen gebruik ik hier een Amerikaanse telefoon en nummer, maar ik moest vandaag met mijn Nederlandse telefoon naar Nedeland ...

Postpaid Micro Sim Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag een bevestigingsmail gekregen dat het toestel (Samsung S3) dat ik heb gekozen bij m'n contractverlenging is verstuurd. Daar zat onderstaand overzichtje bij. Alleen staat er bij de Postpaid Mic...

Sim geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik had deze simkaart aangevraagd via Vodafone en ik kreeg hem na 2 weken pas binnen, eenmaal gekregen stopte ik hem in mijn Iphone en had er nog geen beltegoed op gezet, tot eergisteravond. Ik heb...

Factuur per e-mail Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb je bericht verplaatst naar het Forum: Power to You! - Feedback en suggesties. Daar is jouw verzoek beter op zijn plaats. Eerder is over dit onderwerp uitgebreid gediscussieerd in het topic: "Ho...

prijsverhoging Alleen-lezen Opgelost

Jammer van dat Vodafone gebruik maakt van haar recht om de prijzen van de abonnementen te verhogen. Beetje zuur voor de bestaande klanten, terwijl nieuwe klanten maar ook bestaande klanten tegen gemat...

Slecht internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zeer slecht internet en gaat vaak over van 2g naar een E en nog vaker gaat hij naar gprs en dan is me internet is dan zeer traag en dan kan ik helemaal niks opzoeken of downloaden hoe kan ik da...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen