Cindyhendriks77

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart activeren

Heb vandaag mijn nieuwe mobiel gekregen met nieuwe simkaart.
Was verlenging abonnement.
Nu op oude mobiel wel werkende simkaart en nieuwe nog niet.
Heb het al geactiveerd via klantenservice. Als ik her via
Mijn Vodafone wil doen zegt ie dat er geen andere is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cindyhendriks77
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Was er al bang voor, dank je wel!

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Blijkbaar gaat er iets mis tussen de beide simkaarten Cindyhendriks77. Je zou even morgen opnieuw contact kunnen opnemen met de klantenservice of even en winkel in de buurt bezoeken om te kijken wat de oplossing hiervoor is.

Dit is niet via het forum op te lossen maar hopelijk komt de oplossing snel boven water!
Cindyhendriks77
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Was er al bang voor, dank je wel!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Graag gedaan Cindyhendriks77. Laat je het ons nog even weten of het allemaal is gelukt :)?
Succes!

Fijne avond.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Cindyhendriks77

Als ik het goed begrijp heb je je simkaart als eerste geactiveerd via de klantenservice. Als je het vervolgens via de website gaat proberen krijg je een foutmelding omdat de aanvraag al gedaan is.
Het officiële traject van een simkaart activatie is 48 uur. Echter normaliter is de simkaart meestal binnen 2 uur geactiveerd. Zoals SamsungExpert al aangaf kun je hiervoor morgen even contact opnemen met de klantenservice.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic