mjoosse

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan Blox niet meer vinden, maar staat geloof ik nog wel aan

Beste Vodafone medewerker,

Ik kreeg net een bericht dat ik bijna door mijn internet heen zat (1 gb). Nu heb ik een blox van internet maximaal waardoor ik nog een paar gb extra heb. Nu kan ik nergens (meer) zien waar hij staat.

Graag hoop ik op deze manier er meer duidelijkheid in te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Marjolein
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! mjoosse,

Zou je even in ieder geval de 2e afbeelding kunnen verwijderen? Je klantnummer is alleen voor jou beschikbaar bewerk s.v.p je bericht daarom.

Alvast bedankt!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey mjoosse,

Als de 1gb op is krijg je idd een melding dat deze bijna op is. Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jou abonnement in zien en het aantal gb's etc. Het enige wat je kunt proberen om het zeker te weten is even de cookies te verwijderen en of een andere browser te proberen.

Mag ik je wel verzoeken zoals SamsungExpert aangeeft om de 2e foto te verwijderen samen met het klantnummer ivm je eigen privacy.

Groetjes Stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic