Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,674Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Netwerk storing in Nijmegen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al sinds vanmiddag een netwerk storing. Wanneer word deze verholpen?

bram1970 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4g note 2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een note 2 7100 is deze geschikt voor 4g?

bergsmaw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen netwerk in Steenbergen 4561 Alleen-lezen Opgelost

Sinds een uur geen verbinding mogelijk met het netwerk van vodafone.We hebben beide een abbonement, maar krijgen geen verbinding???

peet4life door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geluid instellen WhatsApp nokia 520 Alleen-lezen Onopgelost

Ben in bezit van nokia lumia 520. Wil graag een ander luider geluid instellen voor WhatsApp. Bestaat er een mogelijkheid voor dit toestel om een eigen geluid voor WhatsApp in te stellen. Wie helpt mij...

renee door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Media inhoud nu downloaden Alleen-lezen Onopgelost

Ben in bezit van Nokia 520 lumia.Als iemand een bericht stuurt met foto komt er te staan : Media inhoud nu dowloaden met tussen haakjes hoeveel kB of mBKan ik dit ergens instellen dat ik de foto kan z...

CeWe door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen verbinding met Vodafone K3520-Z modem Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Gisteren heb ik een nieuwe prepaid data SIM gekocht bij Vodafone. Ik had nog een Vodafone K3520-Z modem liggen, dus ik ging er vanuit dat dit kan werken. In de winkel werd mij aangeraden een fi...

alwinux door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ineens hoge data verbruik Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik heb sinds een paar maanden een sim only Red abonnement bij Vodafone. Sinds ik dit abonnement heb is mijn data verbruik enorm gestegen. Ik maak nu 6GB makkelijk in twee weken op, ter...

G23 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone jullie draaien eromheen!! Alleen-lezen Opgelost

Vorige week heb ik het bericht geplaatst over de onterechte kosten buiten mijn bundel. Dat het topic gelijk wordt gesloten omdat het van persoonlijke aard is vind ik zwaar triest!!VODAFONE JULLIE DRAA...

J11 door Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC One (m7) dead zone touchscreen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Vanmorgen probeerde ik op mijn toestel de statusbalk uit te schuiven, dit gebeurde echter niet zoals ik normaal gewend ben. De balk sprong telkens terug, na een beetje klooien lukte het toch. H...

TheReavyn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen + kleinere simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag mijn abonnement willen verlengen via internet en er een nieuwe telefoon bij kiezen maar het telefoon wat ik wil hebben werkt met een nano simkaart ipv met een micro simkaart.Graag zou ik ...

Vodafone red business bellen naar buitenland is beperkt Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in het bezit van een Vodafone red business super C abonnement.Dit, omdat ik heel veel in het buitenland zit, en ik hiermee onbeperkt kan bellen in het buitenland Nu zit ik voor mijn werk de kom...

Potvis door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

inloggen my vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Ik ben geregistreerd bij my vodafone. Als ik bij my vodafone via mijn computer inlog (via internet), dan gaat het goed.Ik heb de app op mijn telefoon gedownload. Als ik hier wil inloggen, dan krijg ik...

LeonM door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel internet is gestopt met werken Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben net uit het buitenland teruggekomen en m'n prepaid mobiel internet werkt niet meer. Het vreemde is dat m'n toestel zegt dat ie 3G verbinding heeft maar ik krijg nergens verbinding mee. Dit heb ...

Laurens00 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

s3 toestel geblokkeerd ivm mcaffee blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Samsung s3 heeft zich zelf net geblokkeerd vanwege veiligheids redenen nu moet ik een pincode invullen maar heb geen idee waar en hoe die is! dan kan je een mail naar jezelf sturen maar die krijg...

Onterechte kosten buiten bundel Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Reeds ben ik al ongeveer 6 jaar klant bij jullie en altijd naar tevredenheid.Sinds ik mijn abbonement de laatste keer verlengd heb (ik ging van 1gb naar 2gb) ben ik volgens jullie de l...

J11 door Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

geen wifi verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 3 dagen heb ik problemen met mijn netwerkhij geeft aan niet verbonden te zijn met wifi terwijl de wifi aanstaatIk heb al geprobeert opnieuw te starten simkaart eruit gehaald en weer opnieuw erin...

dascha door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 4s leest simkaart niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb een simlock vrije iphone 4s gekregen, maar toen ik vandaag mijn simkaart er in wilde stoppen bleek dat de iphone mijn simkaart niet leest. Dit is vrij raar aangezien mijn simkaa...

Gehacked? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag een software update gedaan van IoS ofzo wat noodzakelijk scheen te zijn maar nu is alles in het japans terwijl ik verder niks gedaan heb qua instellingen. Ook kreeg ik ineens facetime e...

Roomsje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

htc one m7 update Alleen-lezen Onopgelost

Na de laatste update blijft mijn htc one m7 hangen bij het startscherm van android en doet niets meer.ik hen hem opgestuurd naar vodafone voor reparatie en tijdelijk een leen toestel gekregen dat is p...

impie door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen