Goedemorgen,
Vorige week woensdag heeft mijn vriendin haar simkaart laten blokkeren wegens verlies van haar telefoon. Op mijn verzoek de simkaart laten deblokkeren omdat ik dan nog kans had het toestel terug te vinden via Find my Device. Dit zou een paar minuten duren...dat werd een paar uur. Daarna 24 uur, toen 48 uur. Niemand kan/wil mij helpen. Toestel heb ik inmiddels afgeschreven, dus voor de 10e keer gebeld en gevraagd of ik dan een nieuwe kaart in de winkel kan halen, activeren en weer bellen. Geen probleem meneer. Naar de winkel om een kaart te halen…..in de winkel wordt mij gezegd dat dat niet gaat omdat eerst de oude kaart gedeblokkeerd moet worden…..en daar zit nu dus net het probleem. Vanochtend (inmiddels 120 uur verder) weer gebeld en mij werd vrolijk verteld dat er een case aangemaakt ging worden, is mij vorige week ook al meerdere keren beloofd, en dat ik nog maar even 5 á 10 werkdagen geduld moet hebben.....
Echt?
Iemand tips hoe ik vandaag een werkende simkaart kan bemachtigen? Dit is een nummer wat al 20 jaar bestaat en waar ook zakelijk op gebeld wordt. Vandaag gaat dag 6 in dat het nummer onbereikbaar is.
Alvast bedankt voor de tips?
Michael