Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 999Oplossingen
  • 1,333Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

ongewenste SMSjes Alleen-lezen Opgelost

ik krijg nu al enige tijd ongewenste SMSjes van spinit247.com. Voor zover ik heb kunnen nagaan is het geen betaal dienst maar wel zeer lastig. Ik kan niet achterhalen welk nummer oid achter de SMSjes ...

Actie mb's doneren onduidelijk Alleen-lezen Opgelost

Waarom wordt de actie met kans op winnen van box niet verwijdert. Als je de voorwaarden niet leest denk je nog steeds dat je kans maakt op een prijs.

Problemen met reageren op de Community Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Momenteel kun je problemen ervaren met het reageren op onze Community.Hierdoor kan het zijn dat je een foutmelding krijgt na het reageren op een topic of dat het betreffende topic niet ...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Deze meneer begint nu wel heel vreemde taal uit te spreken!Ik ga er niet meer op in maar hoop dat jullie hier wel actie bij ondernemen.Wat...

Energieboy door Super Expert
  • 9797 Topics
  • 3083 Oplossingen
  • 2207 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Ik zie het als een belediging. Heb er wel zelf al een reactie op gegeven hoor, zo mans ben ik dan ook wel weer. Maar vind niet netjes van ...

• 9797 Topics
  • 3083 Oplossingen
  • 2207 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft z'n naam en nummer hierop achter gelaten TopicGeplaatst door: Ronnieprickaerts

• 9797 Topics
  • 3083 Oplossingen
  • 2207 Likes

Afschrijving abbonementskosting Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de laatste tijd steeds dat er veel meer wordt afgeschreven dan hoort, maar ik kan nergens vinden wat mijn precieze abbonementskosten zijn en waarom de kosten zo nu en dan verdubbeld zijn. In de...

Ontvangst Alleen-lezen Opgelost

Heb weinig tot geen bereik bij mij in huis . Weet iemand hoe ik dit op lossen kan .

TonKoning door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe telefoon maar nog een lopend contract. Alleen-lezen Opgelost

hoi! als ik een contract heb die loopt tot 2020 maar nu een kapotte telefoon heb die al wel is afbetaald. kan ik dan een nieuwe telefoon uitzoeken onder t zelfde abbonoment?

jesslooij door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NFC chip lijkt te zijn geblokkeerd voor mobiel betalen Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer mobiel betalen aan te zetten, via de ING Bankieren app, maar het lukt deze app niet om een mobiele pas aan te maken.Ik heb op mijn vorige toestel een aantal jaren geleden gebruik gemaakt va...

dapascha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Commando SMSen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil een commando versturen naar een device maar dit mislukt telkens.... krijg bericht niet verzonden.Hoe kan ik dit oplossen

MP1234 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aankoopbon nodig Alleen-lezen Opgelost

aankoop bon nodig wat ik moet doen?

brewka77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone verdubbelaar Alleen-lezen Opgelost

Hi, ben twee weken klant en vraag me af wanneer de verdubbelaar aangaat icm mijn ziggo-account?

Pauljan door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Webwinkel veiligheid betrouwbaarheid veilig ? Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag een massagestoel van homelifesecure.nl bestellen maar wil graag weten of deze site wel legit is ?Kan iemand me hierbij helpen ?Ik wil graag weten wie deze site kent en de ervaringen kwa b...

Shabbatai door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

meldingsgeluid en trillen bij ontvangst sms Alleen-lezen Opgelost

Sinds kort komt een smsbericht binnen zonder meldingsgeluid en trilling. De instellingen zijn niet gewijzigd en en ook het volume staat goed. Wat kan de reden zijn dat ik ondanks dat nu geen geluid of...

SpeedyW door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen ziggo+vodafone extra meer. Alleen-lezen Opgelost

Goededag!Sinds mijn verhuizing zijn de vodafone/ziggo extra's vervallen. Ik heb mijn verhuizing doorgegeven op de vodafone website en bij ziggo, bij beide zijn de adres gegevens correct gewijzigd volg...

Donney door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

call+ en message+ zorgen ervoor dat ik niet meer kan bellen. Alleen-lezen Opgelost

Na een update van call+ en message+ op 28 december 2018 krijg ik op mijn telefoon onder het icoon call+ en het icoon message+ het super rode logo van vodafoon te zien. Help! Ik kan niet meer normaal b...

kneh door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim only omzetten Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Sinds een paar maanden heb ik een sim only abonnement, wat mij prima bevalt alleen mijn telefoon is toe aan vervanging. Verlengen kan pas in April 2020 dus wachten is geen optie. Is het mogelijk o...

Digid sms Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vraag, ik kan de digid sms niet altijd ontvangen, hoe komt dat en wat kan ik er aan doen? { ik heb met digid al contact gehad, die sturen me naar provider door}

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen