extra data toevoegen Alleen-lezen Opgelost
Ik lees overal dat er extra data wordt toegevoegd, maar ik heb niks gekregen, geen melding of data. Mijn abonnement is van mei 2019 Groeten
Welkom op de Vodafone Community
Ik lees overal dat er extra data wordt toegevoegd, maar ik heb niks gekregen, geen melding of data. Mijn abonnement is van mei 2019 Groeten
Weet iemand wanneer de S20 Ultra word uitgeleverd ? Aangezien ik deze ge preordered heb en ik vandaag te horen heb gekregen dat deze dus niet morgen( vrijdag de 13de), inhuis heb.....
Ik heb een Samsung J5 en een vodafoonabonnement. Bijna steeds als ik een grens passeer en een andere provider krijg, stopt de roamingfunctie. Met het juist instellen van de toegangspunten werd dit opg...
Ik zou graag weten ivm met corona of mijn toestel afhankelijk is van de virus wanneer het terug komt.
Beste, ik zie op geen enkele manier in de app hoe ik mijn MB verbruik kan zien. Ik zou graag ook waarschuwingen hebben als ik bv op 75% van mijn bundel zit. Als ik in mijn Vodafone app open heb ik all...
Hoe kan ik het uitschakelen dat ik niet elke dag een sms krijg dat mijn abonnement per bepaalde datum overgezet gaat worden. Soms om de meest onfatsoenlijkste tijden elke dag weer.
Waar kan ik zien wie er gewonnen heeft ?
Goedendag, AL enkele jaren ben ik klant bij jullie. Ik ben bezig met mijn administratie en zie dat ik geen contract van mijn mobiele telefoon abonnement heb, welke ik eind 2015/begin 2016 heb verlengd...
Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een extra telefoon (iPhone 7). Als ik mijn simkaart naar deze iPhone verplaats geeft hij als ik gebruik van 4g wilt maken alleen 'E' aan. Volgensmij staat E gelijk aa...
Als ik bel of gebeld wordt kunne mensen mij niet horen of als ze me horen val ik steeds weg volgens hun. Ik kan dit niet gebruiken aangezien ik een zorgenkind heb en ten aller tijden moet kunnen belle...
Hallo, Zou het kunnen dat sinds 1 maart 2020 het niet langer mogelijk is om data calls te maken in jullie 2G netwerk? Tot eind februari was dit nog gewoon mogelijk. Groet, Martijn
Kreeg vorige week een SMS dat de data per 1 maart wordt verdubbeld van 1GB naar 2GB maar op de app staat nog steeds 1GB
ik kreeg vrijdag een sms dat ik extra data zou ontvangen vanaf 1 maart. Dit is nog niet zichtbaar in de app klopt dat?
Goedemorgen,. Ik heb vroeger bij jullie mijn abonnement gehad en door de jaren heen kon ik nog mijn schulden betalen wat ik open had staan, sinds kort is dat helaas gaan verandere ook door de corona v...
Mijn sim is versleten en ben toe aan een nieuwe simkaart voor mijn lopende abbonement. Klopt het dat dit 20 euro kost? Aardig hoog bedrag namelijk..
Hoe kan ik een Chat terug kijken of is dit niet mogelijk
Ik heb een nieuwe telefoon, met een nieuwe simkaart. Ik heb een pincode voor de telefoon ingesteld en het werkte. Maar Vodafone heeft mijn nieuwe simkaart niet geactiveerd zoals beloofd. Toen ik de te...
Deze informatie is verouderd en daarom gearchiveerd. Lees meer (Markeren om te lezen) Wissel je van toestel of is je simkaart versleten? Vraag dan een nieuwe simkaart aan. Lees hier hoe je een nieuwe ...
Ik heb een aantal voicemail berichten die ik wil beluisteren. Verbaas me erover dat ik de zin "u heeft niet voldoende tegoed, u kunt opwaarderen" etc. te horen krijg als ik 1233 bel. Moet ik nou werke...
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten, omdat ik Ziggo klant bent zou ik dubbele data krijgen. Ik heb mij twee weken geleden aangemeld maar tot op heden nog geen dubbele data. Ik vind het pure misleid...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |