Elies

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung s6 laad niet op

Hoi
Mijn man heeft via jullie in februari een Samsung Galaxy s6 bij zijn abbonement genomen. Helaas heeft hij nu problemen met opladen. Hij geeft ook steeds aan dat de kabel niet is aangesloten. Hebben dus al een ander kabeltje en een andere adapter geprobeerd, maar dat lost t probleem niet op.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Elies
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hebben t toestel helemaal schoon gemaakt. Ook in de ingang poort en de laad punten van het snoertje goed gereinigd. Daarna deed hij t weer.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Elies,

Geen pretje dat het toestel niet meer wilt opladen! Ik snap dat je dit graag opgelost wilt hebben.

Je hebt een andere adapter geprobeerd en ook een andere kabel. Het zou kunnen dat er vuil in je micro USB poort zit, je zou dit even heel voorzichtig kunnen verwijderen. Mocht een back up mogelijk zijn, dan is het handig dit even te maken via je PC (gegevens worden verwijderd bij een reparatie). Heeft het toestel zelf geen waterschade opgelopen?

Groet,
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Elies,

Is het toestel toch nog opgeladen? Of was reparatie nodig omdat het toestel niet meer functioneerde?

Ik hoor het graag terug.
Groet,
Elies
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hebben t toestel helemaal schoon gemaakt. Ook in de ingang poort en de laad punten van het snoertje goed gereinigd. Daarna deed hij t weer.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Elies,

Bedankt voor je terugkoppeling terug! En goed om te horen dat je problemen zijn verholpen :).

Nog een zonnige dag verder!
Groet,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic