soficorreia

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levertijd simkaart

Hoe lang duurt tot ik de SIM kaart ontvang? Komt het per post? Moet iemand thuis zijn om de brief aantekenen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @soficorreia,

Ga anders langs de vodafone winkel. Hier krijg je de simkaart direct mee als deze op voorraad is.

Groetjes stevied86

Bekijk in context

9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai! @soficorreia ,

Je zult de simkaart ongeveer kunnen verwachten in de 3 werkdagen. Als deze telefonisch of online is besteld komt deze inderdaad met de post mee.

Mocht je nog en vraag hebben laat deze dan gerust weten! Alvast en fijne avond verder,
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@soficorreia,

Je hoeft hiervoor niet thuis te blijven. Een simkaart wordt namelijk niet geactiveerd opgestuurd en kan alleen geactiveerd worden via my vodafone of via de klantenservice mits alle verificatie gegevens kloppen.

Groetjes Stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@soficorreia

Ik heb wel de titel van je topic aangepast, zodat duidelijker is waar je topic over gaat. Mocht het antwoord van @SamsungExpert of @stevied86 geholpen hebben, klik dan even op "Als oplossing accepteren"! 😄
soficorreia
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Super dank!
soficorreia
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Super dank!
Deze keer is er iets misgegaan met mijn bestelling bij vodafone.
Op 2 Maart Heb ik mijn abonnement laten verlengen met een nieuwe toestel en de klantenservice heeft van alles vergeten. Ik moest 2 keer bellen voor de toestel, daarna paste mijn oude simkaart niet bij de nieuwe toestel en niemand het me zei.
Ik belde dus voor een nieuwe simkaart. Niks gebeurd. Ik belde voor de tweede keer en ik zit nog te wachten. Vandaag is 25 Maart en ik gebruikte nog niet mijn nieuwe toestel....
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @soficorreia,

Ga anders langs de vodafone winkel. Hier krijg je de simkaart direct mee als deze op voorraad is.

Groetjes stevied86
gerrit61

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wacht nu al rui 10 dagen op een simkaart is dat normaal
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter is een simkaart binnen 3 tot 5 werkdagen geleverd gerrit61
Ik raad je aan om een nieuwe te bestellen of langs een winkel te gaan waar je hem meteen mee krijgt.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic