Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wifi bellen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaalEen tijdje terug heb ik via de klantenservice wifi bellen voor mij s6 edge aan laten zetten.Nu ben ik daar totaal ontevreden over en wil ik dit uit zetten.Nu weet ik alleen de code niet ...

Smart 4 turbo Alleen-lezen Onopgelost

Smart 4 turbo is nu na een jaar simlock vrij gemaakt door Vodafone.Nu eenAbonnement van ziggo maar de smart 4 kan de simkaart niet lezen. Telefoon reeds 2x door Vodafone verstuurd voor reparatie echte...

Dual sim Alleen-lezen Opgelost

Ik heb mijn abonnement verlengt, mijn sizz wordt omgezet in vodafone red. Met dit abbo dat ik zo krijg, krijg ik de beschikking van een optie dual sim. dual sim voor in een tablet bijvoorbeeld. Maar n...

Storing op sim Alleen-lezen Onopgelost

Ik loop nu al een halfjaar met kleine storingen op mijn simkaart.Krijg heel vaak te zien dat ik nog wel ren dagbundel heb terwijl ik deze niet heb.En nu was t een paar weken terug zelfs zo dat ineens ...

Geld lenen kost geld Alleen-lezen Onopgelost

Geld lenen kost geldVanaf 1 januari 2017 dienen Nederlandse telecombedrijven te voldoen aan verplichtingen die de WFT (Wet op het financieel toezicht) stelt aan reclame-uitingen waarbij een toestel in...

Vodafone Backup+ Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/7qij6Update 06-06-'17:Backup+ wordt een stuk eenvoudiger! Voortaan heb je alleen nog maar de Dropbox-app nodig om je foto’s en video’s veilig op te slaan. De Backup+ app zal daarom v...

Nadia door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen