Hey
Jurgenkrijt,
Oei dat is vervelend. Wat je kunt proberen is eens met een andere oplader opladen om te zien wat hij dan aangeeft. Tevens kun je het toestel ook eens terug zetten naar fabrieksinstellingen om te zien of het dan weer werkt. Vergeet daarbij niet een back up te maken van je telefoon natuurlijk.
Werkt dit beide niet dan dient de telefoon het reparatie traject in te gaan:
Heb je toestel verzekering:
Neem contact op met ACE om een claimnummer op te vragen. Dit heb je nodig als je het toestel aanmeldt voor reparatie. Houd het IMEI-nummer van je telefoon bij de hand.
Bel ACE (043) 387 02 72
Ma t/m vr 8.00 - 18.00. Za 10.00 - 17.00 uur.
at je toestel repareren
Met de Vervangend Toestel Service heb je recht op een leentoestel. Een koerier komt je kapotte telefoon ophalen en een vervangende telefoon brengen. Bel naar Dynalogic om een afspraak te maken.
Bel Dynalogic (045) 750 15 15
Ma t/m zo 9.00 - 21.00 uur.
Zorg dat je het claimnummer van ACE bij de hand hebt
Schakel 'Zoek je iPhone' of Boefproof op je toestel uit voordat je je telefoon inlevert
De koerier vraagt naar een geldig legitimatiebewijs en het aankoopbewijs
De koerier plaatst je eigen simkaart in het vervangende toestel. Je blijft dus gewoon bereikbaar op je eigen nummer.
Zodra je toestel gerepareerd is, nemen we contact met je op voor een nieuwe afspraak om de toestellen weer om te ruilen
Of een defect onder de fabrieksgarantie valt is moeilijk te bepalen vanuit hier. Dit heeft te maken met het feit dat er eerst moet onderzocht worden wat er allemaal defect is en waardoor het komt. Houd er wel rekening mee dat bij de verzekering een eigen risico van 45 euro is en als je geen verzekering hebt kan het hele bedrag voor je eigen rekening zijn.
Groetjes stevied86