Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan niet door iedereen gebelt worden Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een vodafone abonement met een iphone 5S.Ik kan bellen smsen appen, sommige mensen kunnen mij ook bellen, en andere weer niet.Dit is niet afhankelijk van hun toestel, sommige kunnen mij w...

nigel1991 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

htc one m8 oortjes Alleen-lezen Opgelost

Mijn oortjes van mijn HTC one m8 zijn kapot .Heb je garantie bij HTC (6 maanden ofzo) dat ik nieuwe kan krijgen? Zit binnen de 6 maandenAlvast bedankt!

PRkalam door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Nummer geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafoners, Zojuist kwam ik er achter dat ik tot gister de tijd had om op te waarderen, om 0:20 kwam ik hier achter en heb ik nog opgewaardeerd. Ik heb volgens 1200 nog gewoon mijn nummer, ik he...

107440 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Help ! HTC one keyboard app vastgelopen kan niet ontgrendelen ! Alleen-lezen Onopgelost

Mijn htc one aangezet, bleek dat app swiftkey (toetsenboord) bleef crashen. Hierdoor komt er geen toetsebord tevoorschijn om mijnontgrendelingspincode te geven. Meerdere malen uitgezet. Ook reboot ged...

6732 Harskamp storing sinds vrijdag 29 augustus !! Alleen-lezen Opgelost

Wel internet, niet bellen 2G/3G/4Gja en dat met de sim en de batterij heb ik nu al vaak genoeg gedaan.

HPJ door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

bestel ik een nieuwe telefoon 2 dagen levertijd ,vervolgens blijft het stil bij vodafone ga ikeens bellen blijkt dat 10 dagen normaal is . waarom staat dat niet op internet????

redo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een ipad met databonnement. Mijn vragen: - Waarom is er geen blox voor internet op reis naar voordeellanden? - Waarom kan ik alles op 1 reis dagbundel niet gebruiken? Ik ga regelmatig naar Fran...

rbrons59 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Buitenland voordelig Alleen-lezen Onopgelost

Heel fijn dat buitenland voordeel.Nu €84 ipv €42.... Dat zijn nog eens voordelige mb's en belminuten... Waardeloos en zeer onduidelijk. Heel goed van Vodafone om dat zo onduidelijk te doen en de overt...

Roforce door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Op reis Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon aan de grens van Duitsland en krijg, als ik in Duitsland netwerk zoek, meteen een SMS dat ik Vodafone op reis aan heb, dus de bundel van €2,- Ik heb dit vantevoren niet aan gezet. Op zich fijn...

kirs83 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstap van iPhone naar Samung S5 Alleen-lezen Opgelost

Ik zit met een aantal vraagjes,Al jaren ben ik trouwe appel fan maar gezien de aanbiedingen en prijzen van abbonnementen en toestellen zag ik ook de Samsung S5 langs komen. Aangzien ik morgen mijn abb...

Wiekert door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simlockvrij kopen Alleen-lezen Onopgelost

Hey vodafone, een paar maanden terug heb ik een telefoon met een abbo gekocht.De telefoon belande helaas int water en doet het niet meer; hij was niet verzekerd.nu ging ik naar jullie winkel om een ni...

Videobundel met Netflix Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een sim only Bel+Sms+Web vaak. Nu kun je een videobundel 1gb bestellen als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Ik krijg echter niet de mogelijkheid hier ...

adro1nl door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 5C met Vodafone abonnement komt niet op netwerk in China Alleen-lezen Onopgelost

Zojuist mijn Iphone voor het eerst aangezet hier in China (naar toe verhuisd) Heb nog een Nederlands Vodafone abonnement...kom wel op wifi, maar hij kan geen netwerk vinden, gaat telkens heen en weer ...

AEMulder door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IDeal betalen lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

ik ben hele dag al bezig om mijn rekening te kunnen betalen via ideal maar krijg steeds u kunt maar 1 rekening tegelijk betalen en het lukt niet. met als gevolg dat ik nu geblokkeerd word terwijl ik g...

Al 3 dagen geen netwerk in Steenbergen 4651 Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer wordt dit opgelost. Ik begrijp uit fast forward berichten dat er werkzaamheden zijn. Maar 3 dagen geen bereik alleen noodoproep mogelijk is wel een zeer lange tijd. Kunnen jullie ons niet omze...

PatrickH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone in meerdere landen Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Kort mijn situatie.Ik ben op dit moment klant bij telfort in NL, maar ik woon in Ierland. Dit omdat ik mijn abonnement al had lopen op het moment dat ik (voor werk) naar het buitenland gin...

Vodafone kon mijn rekening van 0 euro niet incaseren ??? Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg zonet een sms van vodafone dat jullie een betaling van €0 euro niet van mij hebben ontvangen ??? Euh ik ben al meer dan 15 jaar klant bij jullie en al die tijd hebben jullie een incasso macht...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

6691 -Slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 3 Vodafone abonnementen voor mijn iPhones en iPad lopen. 1x een Vodafone prive met een iPhone 5 en 2x een Vodafone zakelijk Red abonnement voor de iPhone 5S en iPad 4. Nu is het zo dat ik in de...

sunri door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Samsung s3 vraag Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal .Ik heb een probleempje Ik heb een samsung galaxy s3 gekocht in Amerika Der zitten talen in die ik niet begrijp(Der zit geen nederlands in ) Ik zouw graagnederlandse taal ( Software ) d...

Jasin023 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

About New Phone Every Year Alleen-lezen Onopgelost

Dear sir/madam, I want to subscribe a bussiness contract: Red Business ESSENTIALI found there is one extra service:New Phone Every YearIt means that if I buy 2 years this contract and choose the extra...

Dahai door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen