jannes32

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Note 3 update niet

Hallo,

Al enige tijd probeer ik nu mijn Samsung galaxgy Note 3 te updaten naar Lollipop. Wanneer ik in de instellingen de telefoon laat zoeken naar updates krijg ik de melding;

Het besturingssysteem op uw apparaat is op een niet toegestane manier gewijzigd. Probeer updates te downloaden via Samsung kies.

Wanneer ik Samsung kies download en mijn Note 3 via de pc probeer te updaten krijg ik ook allerlei meldingen en wil alsnog niet updaten.

9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Zet hem eens terug naar fabrieksinstellingen (vergeet dan niet een back-up te maken) om hem dan vervolgens up te daten.
jannes32
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels de Note terug gezet naar de fabrieksinstellingen, en nog steeds krijg ik hem niet naar 5.0.
Krijg nu de melding: Uw apparaat is aangepast. Software-updates zijn niet beschikbaar.

Mijn vriendin heeft precies de zelfde telefoon en draaid inmiddels al maanden op 5.0

Maakt het eventueel nog uit of de telefoon uit het buitenland komt? En kan ik dat eventueel zien?
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eens kunnen checken of je een vodafone branded toestel hebt of niet
Om te checken of hij branded is: toets *#1234# in het belscherm en kijk of er VF in de CSC staat
Heb je een branded toestel dan gaan de updates via vodafone en niet via samsung
jannes32
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gekeken en kon geen VF vinden. Wat kan ik nog meer doen?
Anonymous
Niet van toepassing
Eventueel langs een Samsung servicecenter langs gaan om te zien of zij deze erop kunnen zetten.
jannes32
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die is helaas niet echt in de buurt.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan zit er niks anders op dan afwachten helaas, tot dat de update in het land verschijnt waar het toestel vandaan komt.
jannes32
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer wel wat anders.
Anonymous
Niet van toepassing
Het enige andere wat je zou kunnen doen is het toestel rooten. Echter wordt dat vanuit hier niet ondersteunt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic