Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,284Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

IDeal weigert Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn nota betalen via de site. Zodra ik bij iDeal de bank heb gekozen komt er een foutmelding waardoor ik mijn nota niet kan voldoen.De betaling djent voor vrijdag binnen te zijn vandaar dat ik...

New telephone Alleen-lezen Onopgelost

I'mIin Englandat this moment Iin time and won'tbe able to return to hHollanduntil at least aApril 2016 is there a way in which I can receivea new telephone from vVodafone in England and still pay as u...

Aansluiten Alleen-lezen Onopgelost

Echt belachelijk! Na ruim optijd betaald te hebben afgesloten worden. Na diverse telefoontjes a 30 minuten niemand aan de telefoon gekregen. 2 mails verstuurd met het verzoek weer aan te sluiten. Mail...

Smart 200 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vorige week een smart 200 abonnement. Maar sinds de laatste paar dagen gaat mijn bundel met een paar 100 mb omlaag. Ik zit meer op wifi dan op het mobiele netwerk. Ik snap dan niet waarom...

Geen reactie op email Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone-medewerker, Op 26 augustus j.l. heb ik middels een mail getracht jullie te bereiken. Tot op heden is deze mail echter onbeantwoord gebleven, terwijl aan wordt gegeven mails binnen uiter...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen