Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,681Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Melding geen SIM-kaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een een probleem met mijn nieuwe SIM-kaart, ik heb al 2 keer contact gehad met de klantenservice die mij tot 2 x voor de gek gehouden hebben,Ik moest mijn toestel uitzetten en na een minuut wee...

pearl79 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekeningen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Waar kan ik zien wanneer mij rekeningen worden afgeschreven?

rowan92 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening verkeerd MyVodafoon Alleen-lezen Onopgelost

Over de maand november heb ik een rekening van 56.00De rekening op MijnVoda is echter 56.01Nu gaat het me niet om die ene cent. Ik vind het wel vreemd dat er verschil in kan zitten. Rekening

Sentla door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim Only annuleren? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi!Ik heb een tijdje geleden een Sim Only abbonnement afgesloten bij Vodafone maar na drie pogingen tot levering (die alle drie de keren niet zijn gelukt door de vervoerder) heb ik nog steeds geen SI...

MissMerel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

whatsapp samsung galaxy s5 mini contact problemen Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Me zusje heeft sinds vandaag een nieuwe samsung galaxy s5 mini. hierop heeft zij whatsapp geinstalleerd en geactiveerd. Nu heeft zij het probleem dat als ze een chat met iemand wil openen d...

s6 gold Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb de s6 gold gepre-orderd op 31 maart. maar kreeg paar dagen daarna een berichtje dat hij vertraagd was en ik zie op de website dat die tijdelijk niet leverbaar is. Wanneer kan ik hem dan v...

ohannes door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone service (beter: geen service) Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil de community vragen hoe zij van Vodafone voor elkaar krijgen dat Vodafone op klachten reageeert. Sinds meer dan drie weken kan ik niet op MyVodafone. Ik kan niet mijn telefoongegevens zien, nie...

DelenJava door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing sms Alleen-lezen Onopgelost

Dit heeft doorgaans te maken met een APP die shake of slag bewegingen gebruikt om je scherm aan en uit te zetten. 1 van de apps die ik ken die het heeft is de zaklamp app. Ook facebook messegner heeft...

Samsung Galaxy S4 valt steeds uit! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik had een vraagje over mijn toestel die ik bij Vodafone gekocht heb. Ik heb hem nu 4 maanden ongeveer en op het begin deed die het zoals het moest, ik had geen problemen. Naar een tijdje viel ...

Geen Internet buitenland Red Business Super abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Red Business Super abonnement en zodra ik in het buitenland kom valt mijn Internetverbinding weg. Ik heb hierover meerdere malen met jullie klantenservice gebeld, zij hebben de internetbund...

Galaxy S4 inbranden Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Mijn galaxy S4 heeft last van het inbranden van bepaalde delen van het scherm, de menubalk van verschillende apps (zoals facebook, twitter, internet en eigenlijk alle apps me een menubalk...

Prof_Hoax door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid simkaart geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een paar maanden geleden een simpele prepaid telefoon gekocht voor noodgevallen, mocht mijn primaire telefoon het opgeven of iets dergelijks. Vandaag was het zo ver, dus ik pak mijn prep...

rainbow1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

(English) Multisim: Red - 2 Vodafone Red super B Alleen-lezen Opgelost

Hi, sorry for the English! I have a Red - 2 Vodafone Red super B abbonament and I need a second sim, to be used only for internet (if possible).How can I request it? How long it will take to be ready?...

Geen service in Belgie Alleen-lezen Onopgelost

Ik ga elke dag naar België voor mijn werk. Sinds een paar dagen werkt mijn prepaid SIM kaart niet meer zodra ik de grens over ben. Ik heb nog meer dan 10 Euro beltegoed. Terug in NL meteen weer connec...

sim deactivated Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! I requested a second sim (data only), that has been received and works properly.The problem is that my first sim (calls and data) has been deactivated due to this.I need to have it reactivated ...

Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Twee dagen bezig geweest om de klantenservice te bereiken. Na een vriendelijke chat, verwees mij de medewerker om 1201 te bellen optie 2 en 3.Zo gezegd, zo gedaan. Verschrikkelijk de zg. wachtijden, z...

Presto door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Ik had per ongeluk de klantenservice gebeld!,, en ineens was er 0,45 euro cent buiten mijn te goed!Terwijl ik eigenlijk meteen opgehangen had!! Waarom hebben red klanten het gratis en de andere klante...

Ria9876 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe versie Net Perform App Alleen-lezen Onopgelost

Beste forumgebruikers, Onlangs hebben we een nieuwe versie van de Net Perform app gelanceerd. Daarmee kun je op een makkelijke manier bijhouden hoeveel data je toestel verbruikt. Deze app komt zowel b...

sabinel door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Nexus 6 bestellen? Alleen-lezen Onopgelost

Hey! Mijn abonnement is afgelopen en ik zou deze graag bij Vodafone verlengen met een Nexus 6. Nou wordt deze telefoon niet via de vodafone shop verkocht. Via internet kan ik mijn abonnement wel verle...

Paltypus door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

rekening Alleen-lezen Onopgelost

Mijn abonnement loopt sinds februari 2015. Als ik de app of op de website informatie probeer te krijgen over mijn rekening(en), dan krijg ik geen ander resultaat dan een draaiend rondje. "Erger nog": ...

eijsdenm door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen