Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,324Oplossingen
  • 1,795Discussies
  • 84.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Waar gaat dat heen met ons??? Alleen-lezen Onopgelost

Folks, nog even en de oranje gekte barst los, zijn jullie al in de stemming??? Wat ga jij doen tijdens het WK?Kijk je met vrienden of vind je dat irritant? Heb jij de vlaggetjes buiten hangen?Wat is j...

Per door Oud Community Moderator

sms buiten bundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben nu een paar maanden abonnee bij Vodafone. Ik heb nu al 2 rekeningen gehad waarbij kosten voor sms in rekening werden gebracht terwijl ik een abonnement heb met onbeperkt sms'en. Op de laatste r...

Nummerbehoud Alleen-lezen Opgelost

Ik wil van mijn gewone vodafone abonnement overstappen naar simonly van vodafone. Als ik de simonly selecteerde wordt er automatisch een nieuwe sim meegestuurd. Hoe kan ik zorgen dat ik mijn nummer be...

pakt pukcode niet Alleen-lezen Onopgelost

Er heeft iemand met mijn telefoon zitten kloten nu is het zo het geval dat er nu om me pukcode gevraagt word maar hij geeft aan na invoeren van pukcode en nieuwe code dat de pukcode niet klopt hoe kom...

Data verbruik Alleen-lezen Opgelost

Zit nu al zo lang zonder me 4g en heb 170 eu overige kosten en kan niet eens kijken aan wat, geen ams van vodafobe gehad dat data op is niks! Bagger service. Geheel nederland 4g maar gewoon bagger. Mo...

Vodafone Toppie! Alleen-lezen Onopgelost

Niet echt een vraag of antwoord.. Maar na alle negativiteit die ik lees vond ik het ook wel eens tijd voor wat positiviteit. Al jaren klant bij Vodafone en nooit geen spul mee gehad. Weliswaar een enk...

Op vakantie in het buitenland met prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Deze informatie is verouderd en daarom gearchiveerd. Lees meer (Markeren om te lezen) Niets is fijner dan onbezorgd te kunnen genieten van je welverdiende vakantie. Toch wil iedereen graag bereikbaar ...

Kyra door Oud Community Moderator
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen