bamiee1337

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung Galaxy s3 4g wifi werkt niet.

Hallo,
 
Ik heb sinds 2 weken last van een erg vervelend probleem,
 
Krijg geen wifi verbinding meer met geen enkele verbinding!
 
En het is zeer lastig voor mij aangezien ik een netwerk beheerder ben die zijn telefoon als vnc client gebruikt.
 
De telefoon is overigens nieuw! Heb dit toestel net 3 weken.
 
Heb alle fixe's geprobeerd op internet maar geen enkele werkt, ik begin het aardig beu te worden en wil gaan overwegen om een andere telefoon te nemen.
 
Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik dat graag.
 
Mvg Rick
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey barniee, dat is met jouw baan inderdaad nogal onhandig. Factory reset enzo heb je geprobeerd neem ik aan

Zou je kunnen aangeven welke fixes je geprobeerd hebt? Weet ik of er nog iets is dat ik voor zou kunnen stellen.
Logic

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan je wel wifi aan en uit zetten in het menu?
Kan je wel een accespoint kiezen en opdracht geven om verbinding te maken?
Kan je ook de event password opgeven??

Als dit allemaal het geval is lijkt mij een software update/ vervanging misschien een uitkomst.

Natuurlijk zul je aangeven dat je alle updates al hebt gedaan, maar wanneer een bitje in omgevallen blijft dit in het systeem ziten en vul je de updates er bij, een aanvulling dus..

Met een software vervaninging, wordt he huidige os eruit gehaald en krijg je de laatste os van de fabrikant weer op je toestel

Denk er wel om dat je vooraf een gehele backup van je contacten/fotos etc etc maakt, want je toestem komt blanco terug.

Deze mogeliheid bied veelal de uitkomst.
Als dit niet mocht werken, dan moet het toestel worden opgestuurd te reparatie.
Als er verder geen val, stoor of vochtschade is te zien, dan kan dit binnen de garantietermijn van 2 jaar vaak onder garantie worden opgelost.

Nogmaals vergeet geen backup
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic