Serkan Ik heb 6.0.1 weer teruggezet omdat 5.0.1 geen oplossing bood. Een paar dagen de telefoon vooral op 3G/2G gezet, dan is hij prima bruikbaar, hoewel zonder 4G natuurlijk.
Ben nog aan het Googlen geweest en ook gisteren naar de Vodafone winkel. Eigenlijk geen goede oplossing gevonden, behalve wachten op de NL software, al dan niet branded.
Gisteren nog maar eens een wipe cache partition gedaan in Recovery. Toen ik naar huis reed stond hij weer op de 4G/3G/2G stand en toen zag ik ineens dat hij wel op 3G en H(+) stond. Ook ging hij naar 4G. Dus er lijkt enige verbetering nu te zijn! Wat ik wel zie is dat als 4G wegvalt, hij wel even op "geen netwerk" staat, ook GPS valt dan weg. Maar hij pakt hem na een paar seconden wel weer op met H(+) en dan ook soms 3G (wat is eigenlijk beter?). Dus de onderbrekingen zijn kort, hier lijkt wel mee te leven. Ik ga vanavond met vakantie en daarna kijk ik wel verder. Hopelijk komt er een rondje bugfixes binnenkort, na zulke major updates zijn er wel vaker netwerkproblemen.