Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nieuw abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, Ik heb onlangs de overstap gemaakt naar Vodafone waar ik hopelijk erg tevreden mee ga zijn. Ik heb de overstap vorige maand gedaan in het filiaal aan de Kalverstraat 173,1012 XB Amster...

Toestel mankementen Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een klacht met betrekking op mijn toestel. Vorig jaar november mijn abonnement verlengt maar vanaf dag 1 vertoont mijn toestel al kuren. Naar de winkel geweest ligt aan mijn bereik. Nieuw toest...

Smart-OV: FAQ & Feedback Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/lk9gf Via www.smart-ov.nl heb je je kunnen inschrijven voor de proef met Smart-OV. In dit topic leggen we kort uit wat Smart-OV inhoudt, zetten we de voordelen op een rijtje en beant...

Nadia door Oud Community Moderator

Htc one a8 Alleen-lezen Onopgelost

Heb op 6 februari een abonement aangevraagd via friends en family. De htc one a8. Heb een orderbevestiging gekregen en een mail van tele2 dat mijn telefoonnummer overgaat naar vodafone. Heb diverse ma...

Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Af en toe check ik dit forum en altijd lees ik weer hetzelfde. Ik zal het in het Engels zeggen: vodafone sucks! In plaats van tegen de zoveelste klanten zeggen "bel even de klantenservice met jouw pro...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen