Hallo Flores,
het forum is dan wel van Vodafone, maar het is bedoelt zodat we als gebruikers onder elkaar de anderen helpen. Een moderator houdt enkel het reilen en zeilen in de gaten, zodat er geen vreemde dingen gebeuren en zal in uitzonderlijke gevallen de helpende hand bieden.
Nu kun je dus een week gaan zittenw achten of je een nuttige reactie hier krijgt (waarbij je dus ook weer een week lang met een toestel zit dat je niet kunt gebruiken), of je kunt gewoon meteen vandaag al terug gaan naar de Vodafone-winkel.
Daar kunnen ze tenslotte voor je kijken of er iets mis is met je abonnement, of er iets mis is met je SIM-kaart, of dat er toch een toestelprobleem is.
Dan nog even mijn mening over een vervangend toestel: Je hebt er zelf voor gekozen om die service niet af te sluiten, jouw keuze. Je loopt daarmee dus het risico dat als er problemen met je eigen toestel ontstaan, je niet vanuit Vodafone een vervangend toestel kunt krijgen en zelf vervanging zult moeten regelen. Dat is een bewuste keuze, je wilde geen 2 euro per maand betalen, je nam het risico.
Nu kom je in een worst case scenario terecht, toestel terug van reparatie maar mogelijk nog niet goed, en nu wil je plots dat risico waar je zelf voor koos, niet meer hebben..... zie je zelf ook dat die reactie van je mogelijk een beetje krom is?
Volgens mij kun je heel vriendelijk verzoeken of ze toch niet alsnog iets kunnen regelen voor je, maar je hebt er zeker geen recht op, als je het zou eisen kan ik me goed voorstellen dat men zich gewoon aan de procedure houdt.
Ik wens je in ieder geval veel succes met de verdere afwikkeling en hoop dat je ons nog even de afloop laat weten.