IlseSchoen

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Downbar plots verandert.

Telefoon: Samsung Galaxy SI
OS: Android 2.3.3
 
Ik weet niet goed hoe ik het probleem uit moet leggen, en ik weet ook niet of hetgene waar het probleem ligt ook echt de downbar is.
Dit is mijn probleem: In de downbar (laat ik het zo nog maar even noemen) staat normaal gesproken telefoon, contactpersonen, berichten en applicaties. Zo was het ook bij mij, maar sinds gisteren staat er ineens alleen nog maar applicaties. Ik vind dit erg vervelend want gebruikte de knoppen telefoon, contactpersonen en berichten erg vaak. Ik heb al rond gezocht op internet maar aangezien ik niet goed weet hoe ik uit moet leggen waar het probleem ligt, ging dit niet zo goed. 
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! 
 
3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Ilse,

Welkom op het Forum!

Je bedoelt de rij met iconen onderaan het beeld neem ik aan?
Ik heb zelf een Galaxy S erbij genomen en zie dat je deze niet zelf kunt aanpassen of verwijderen. Als je je vinger erop houdt gebeurt niets.

Ik denk dat er wat mis gaat in de Android software zelf.

Je kunt eens proberen eerst een backup te maken, aanrader titanium backup. Daarna je toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Dit doe je zo:


  • Menu
  • Instellingen
  • Privacy
  • Standaardgegevens herstellen
Succes!

Janneke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het sinds een paar dagen terug ook en meer kleine dingen wat niet goed meer doet, zal vanmiddag m'n telefoon dus ook ff terugzetten naar de fabrieksinstelling. 
Groetjesssss ^^
Janneke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Woot het werkt weer, de bar is back!! 😄 Thx.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic