Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

blackberry curve internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag internet blox voor blackberry curve gekocht, omdat het niet meer gratis is. Maar nu doet mijn msn het niet meer hij geeft fout medling 65 aan, ook doet Ubersocial het niet meer hij herl...

batterij meteen leeg Alleen-lezen Onopgelost

hoi.Is t normaal dat mijn batterij van mijn samsung galaxy s na een uurtje of 4 helemaal leeg is en dat na misschien een minuutje of 10 online te zijn geweest?volgens mij niet dus........... en dit is...

Geen beltegoed meer?! Alleen-lezen Onopgelost

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen..Toen ik vanmorgen wakker werd en op mijn telefoon keek had ik 2 smsjes van vodafone ontvangen. Allebei zeiden ze dat mijn beltegoed laag was en dat ik moest o...

Vodafone abbonement. Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben van plan de Samsung galaxy S 2 te kopen met een abbonement.Dan heb ik 550 sms'jes per maand,nou is mijn probleem: Ik denk dat ik daar niet genoeg aan heb, dus in je abbonement krijg je daar bel...

PUK-Code Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Mijn blackberry is geblokkeerd naar PUK-Code maar ik kon eerst niet aanmelden op My Vodafone.Dus nu zit ik met een geblokkeerde Blackberry zonder account want ze sturen een smsje met j...

Dataverbruik Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Heey, Ik maak sinds 11 juli 2011 gebruik van mijn Iphone abonnement envandaag (17 juli 2011) kreeg ik een smsje dat ik al op 90% van mijn databundel zit.Ik heb een Iphone 275 abonnement, dus hierbij h...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen