jurne

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom kan ik niet op internet, als ik gewoon wifi heb ?

Hallo,
Ik had een vraagje
Waarom kan ik niet op internet, als ik gewoon wifi heb ?
Ik heb een BB Curve 8520
Zonder abbonement, of blox.
Is het voor mij ook mogelijk om gebruik te maken van internet ?
Want als ik de browser start komt er te staan dat het niet werkt en als dit probleem vaker optreed dat ik dan naar Vodafone moet  gaan om infomratie te vragen.
 
Weet iemand dit ?
Alvast Bedankt
Jurne
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
jurne schreef:
Hallo,
Ik had een vraagje
Waarom kan ik niet op internet, als ik gewoon wifi heb ?
Ik heb een BB Curve 8520
Zonder abbonement, of blox.
Is het voor mij ook mogelijk om gebruik te maken van internet ?
Want als ik de browser start komt er te staan dat het niet werkt en als dit probleem vaker optreed dat ik dan naar Vodafone moet  gaan om infomratie te vragen.
 
Weet iemand dit ?
Alvast Bedankt
Jurne
Redelijk simpel, om het even welk Blackberry toestel heeft absoluut verbinding nodig met de servers van RIM (de fabrikant van de Blackberry toestellen). Als jij geen abonnement met BIS (Blackberry Internet Service) of prepaid met Blackberry Blox neemt, is die verbinding er niet en zal je het toestel enkel kunnen gebruiken zonder internettoegang.
 
Als jij perse geen kosten wilt maken voor de Blackberry internet toegang, dan rest je niets dan het kiezen uit één van de vele Android toestellen, een iPhone, een Windows Phone of een Symbian phone, oftewel eigenlijk alle smartphones behalve een Blackberry ;).
Op alle andere platformen zul je in staat zijn om via WiFi verbinding met het internet te maken.
 
Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic