Hallo,
Ik heb nu mijn
Samsung Galaxy S Plus 1,5 jaar en sinds zondagmiddag/avond heb ik een probleem.
Ik heb
thuis geen goede verbinding met Wifi.
Verloop van wat er gebeurt:
1. Er is geen verbinding
2. Dan wordt er verbonden
3. Er lijkt verbinding te zijn (dit is het enige moment wanneer ik even snel whatsappberichten kan ontvangen/emails)
4. De verbinding valt weer weg
Deze hele korte verbinding is net genoeg voor whatsapp, maar bijv Facebook bijwerken / Outlook bijwerken lukt niet.
Ik heb van alles geprobeerd: batterij eruit (ook voor langere periode), simkaart eruit, wifi 'vergeten' en code opnieuw invoeren, Wifi fixer app.
Het gekke is dat mijn wifi overal anders, behalve thuis, het wel doet. Zoals in de trein of op school werkt het prima, geen problemen gehad.
Ook heb ik een beveiligingsteken (met die grote stippen een figuur maken), daar zie ik geen groene lijnen als ik unlock. En als ik mijn oplader aansluit op mijn telefoon krijg ik een lange tril, eerst kreeg ik geen tril. Verder krijg ik bij meldingen, bijv whatsappjes een lange tril, eerst was dit een korte tril. Ook heb ik sinds een paar weken een totaal andere toetsenbordindeling, die ik nog nooit eerder gezien had. Deze instellingen heb ik zelf niet verandert (!)..
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben in ieder geval van plan om komend weekend langs de Belcompany te gaan, waar ik mijn toestel gekocht heb. Hij is verzekerd.
Groeten JDR.