Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 999Oplossingen
  • 1,333Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

6372 TR Landgraaf Alleen-lezen Onopgelost

Geen / slechte service, wegvallende gesprekkenZie ook 6416 Heerlen

fdreesen door Meedenker
  • 16 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wanneer worden de aansluitkosten en beltegoed terugbetaald? Alleen-lezen Onopgelost

Ik werd in december 2013 telefonisch benaderd om mijn prepaid om te zetten in een sim only abonnement. Aangezien ik mijn nummer wilde behouden, maar op mijn kaart nog iets van 14,50 euro beltegoed sto...

[Vodafone Services] Online rekening Alleen-lezen Onopgelost

hallo! ik zou graag mijn online rekeningen van 2013 willen inzien voor mijn aa.gifte. Nu ben ik sinds oktober geen klant meer bij vodafone. Hoe kan ik alsnog inloggen? Of op een andere manier mijn rek...

IP range mobiel netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Welke ip-range gebruikt vodafone?ik moet een range ingeven in onze router om met de mobiele telefoon in te kunnen loggen Groet,Paul

paulpit door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Re: Unpacked 5 Evenement Alleen-lezen Onopgelost

En daar zijn ze dan:https://www.gsmwijzer.nl/samsung/galaxy-s5?internet=&name=&plan_id=442&plan_length=12&provider_id=5&renewal=1#product-provider-tabsDe s5 is te bestellen.Kan iemand van vodafone bev...

ik krijg de melding simkaart registratie mislukt.... Alleen-lezen Onopgelost

Melding registratie sim mislukt, als ik bel hoor ik: gebruiker niet bereikbaar probeer later nog eens. De simkaart is dus nog geldig?

Brighteye door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing Alleen-lezen Onopgelost

Is er een storing in den haag? Wanneer ik uitbel staat er u kunt geen uitgaande oproepen doen terwijl oproep blokkering ingeschakeld is.

Saskia84 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met internet - postcode 7419 AZ Deventer Alleen-lezen Onopgelost

In de wijk de worp in deventer al zeer zeer lange tijd ontzettend slecht internet, twitter, facebook, zelfs teletekst kan niet worden geladen!!! Doe hier wat aan!!!7419AZ Deventer Edit moderator: Let ...

thijsmuys door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

pukcode Alleen-lezen Onopgelost

ik heb dringend puckcode nodig als ik die via mijn vodafone aanvraag krijg ik een foutmelding wat kan ik het beste doen

ermin door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim lock vrij maken Alleen-lezen Opgelost

Ik heb van de week een Vodafone smart mini gekocht. De naam wekte het vermoeden dat ik de sim van mijn Vodafone abonnement kon gebruiken met deze telefoon. Helaas krijg ik met mijn sim de mededeling d...

Arnout_80 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verschil abonnementskosten Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan het dat het vodafone red abonnement ( iphone 5s onbeperkt bellen en sms + 2gb aan internet) goedkoper is(54.00 euro) op een site zoals typhone.nl dan wanneer ik een vodafone red abonnement aan...

koen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blogs Alleen-lezen Opgelost

Goedendag, Ik probeer nu al een tijdje om mij aan te melden voor extra Internet blogs maar ik krijgt steeds een melding dat er een technische storing is. Weet u wanneer dit verholpen is? Het kan toch ...

galaxy s2 accu probleem Alleen-lezen Onopgelost

Mijn telefoon heeft sinds vorige week overspanning.Bij verschillende opladers gebeurt dit.Als mijn telefoon van de lader is denkt ie dat ie nog wel aan het opladen.Ook als mijn telefoon opnieuw opstar...

HTC one Rood Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer komt de HTC one in het rood uit? Op verschillende internetsites worden ze aangeboden, maar nog niet in de winkel van vodafone.

basb2301 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart activeren zondag Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Mijn vriendin zou graag haar sim-kaart willen activeren. Als ik dan vodafone bel blijkt dat ik op zondag jullie niet kan spreken. Zou hem graag nu willen activeren. Wat te doen?

brniamut door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verschil bestaande en nieuwe klant bij verlengen.. mis ik iets? Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien de klantenservice gesloten is stel ik mijn vraag hier even.. Ik mag vanaf vandaag mijn abonnement verlengen.Nu had ik de afgelopen paar dagen al een aanbieding gezien met de Iphone 5s. Hierb...

Johanb door Gedreven Meedenker
  • 34 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 5 Likes

Telefoon kwijt Alleen-lezen Onopgelost

mijn telefoon is net kwijt. nu kan ik mijn simkaart niet blokkeren via de klantenservice. Wat nu?

Wat moet ik doen als ik te maken heb met een SMS / Content dienst? Alleen-lezen Onopgelost

Er is 79.51 euro van mijn rekening afgeschreven terwijl ik 39 in de maand moet betalen. Overige kosten zijn voor mobile internet betalingen die ik niks van weet. Ik vind dat iemadn mij gescamd heeft e...

Ineens aansluitkosten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vorige week een abonnement aangesloten via Typhone en dat is een Vodafone RED met gratis bellen,sms enz. De aanbieding was geen aansluitkosten. Echter krijg ik net me nieuwe factuur binnen en z...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen