JanMarrom

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Na verlenging naar Vodafone Red werkt voicemail notificatie op iPhone niet meer

Ik heb onlangs mijn abonnement bij Vodaphone verlengd/omgezet naar V. Red. Vóór die omzetting kreeg ik altijd bij mijn iPhone 5 een melding van een voicemail doordat er een rood balletje verscheen bij de voicemail knop en een plusje bij het rode balletje bij het aantal gemiste gesprekken. Nu krijg ik een SMS bericht wanneer ik een voicemail heb. Vodafone klantenservice zegt dat ik de keuze heb om gebeld te worden of een SMS te krijgen, en verder niet. Het zou aan mijn toestel/Apple liggen. Maar daar is niets aan veranderd. Ik kan ook nergens op internet hierover iets vinden. Wie weet hoe ik die notificatie weer werkend krijg?
4 Reacties 4
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Kun je het ook niet vinden in de handleiding op onze website?
JanMarrom
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, hier had ik al uitgebreid gezocht. Ik sta voor een raadsel.
JanMarrom
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Nog steeds ben ik verwonderd dat een instelling die eerst wel op dezelfde iPhone werkte, nu niet meer werkt, terwijl kennelijk niemand weet waar ik het over heb. Vóór ik een Red 3A abonnement bij Vodafone had, had ik een Apple abonnement (inclusief de iPhone 5 die het nog steeds prima doet). Wanneer ik een voicemail had, kreeg ik geen voicemail of telefoontje, maar echt een rood balletje bij het groene telefoontje met een + bij het aantal gemiste oproepen. Die + duidde op een of meerdere voicemails. Dat is beslist niet hetzelfde als visual voicemail, maar wel een heel handige tool. Die functionaliteit werd echt geleverd door Vodafone, en nu lijkt niemand die te kennen? Of is er nog steeds een abo dat specifiek voor de iPhone is? Ik zou heel graag die functionaliteit weer terughebben.
Dank voor je antwoord!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Jan,

Ik weet om welke optie het gaat maar dit is geen Voicemail ondersteuning vanuit ons. Het ligt vermoedelijk aan - de instellingen - van je toestel. Op het internet lees ik echter meer klachten/vragen hierover. Ik raad je aan om eens te zoeken op 'iPhone voicemail notificatie'. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic