k_meeuwissen

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung 6s crasht

Mijn samsung 6s crasht de hele dag door.
Vorig weekend was het beeld ineens zwart en heb ik hem gereset.. maar nu crasht hij 5x per dag of loopt vast en moet ik hem handmatig resetten.
Ik heb overtollige apps al verwijderd en meldingen uitstaan.. leeg regelmatig me ram..
Tijdens dit berichtje is hij ook al een keer gecrasht..
Iemand een idee? Of gewoon oplaten sturen

Ook zijn mijn snelicoontjes weggeweest maar dat heb ik kunnen herstellen met een samsungapp.

42 Reacties 42
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En ja hoor.. Morgen weer terug naar de winkel.. Nadat vandaag mijn tel 19x opnieuw is opgestart uit zijn eigen binnen 2 uur.. En 3x vastgelopen...
Zucht
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aii! k_meeuwissen erg vervelend dat dit opnieuw het geval is.

Dan kun je toch nog even terug gaan naar de winkel dan weten ze ook dat de reparatie geen effect had en wordt en andere optie geprobeerd!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo K. Meeuwissen,

Betreffende dit probleem. Houd de officiële informatie-voorziening van Samsung Electronics in de gaten.
Samsung Electronics heeft op 16 juli 2015 aan al haar wederverkopers laten weten dat dit probleem bekend bij hen is.
Het zou liggen aan de Android versie die op de Samsung Galaxy S 6 en de Samsung Galaxy S 6 EDGE is voor-geïnstalleerd. Samsung werkt aan een patch voor Android 5.1.1 die dit probleem zou moeten verhelpen.

Samsung Electronics zou Vodafone en andere wederverkopers reeds geïnformeerd moeten hebben.
Bovenstaande informatie heb ik van het Tele2 Forum.
Forum Board: Actuele Informatie, Nieuws en Acties.
Je bent dus niet de enige.

Ik hoop je met deze informatie enigszins gerust te hebben gesteld. Maar de oplossing voor deze bug, moet echt komen van Samsung Electronics. Voor jou hoop ik dat die oplossing liever vandaag dan morgen komt.

Succes!


Netwerker
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de info.
Vind het wel raar dat het dan alleen bij mijn s6 en niet bij die van mijn tante, oom of man gebeurt. Overigens hebben 2 van de 3 wel een andere provider en degene met vodafone heeft ook wel eens problemen. Maar niet zo erg als de mijne.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
de uitrol van android 5.1.1 is al in volle gang voor de s6 en s6 edge ik heb hem zelf ook al op me s6

ga is na instellingen - toestelinfo- en klik op software update en kijk even of die ook bij jou al beschikbaar is hopelijk zijn hierna je problemen voorbij
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De vorige keer dat ik hem terug kreeg heb ik hem al kunnen updaten. Heeft niks geholpen dus..
En zag gisteren dat mijn tel al klaar was bij de interne reparatie dienst zonder toevoeging van wat ze gerepareerd hebben dus ben benieuwd
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
okey weet je zeker dat dit de android 5.1.1 update was want deze is pas sinds anderhalve week ong beschikbaar in nederland
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja dat weet ik zeker Patjuhw.
Vandaag me telefoon op gehaald.. niks mis mee volgens dynafix..
Dus blijkbaar verzin ik alles.. ook omdat er niks mis mee is geweest de afgelopen keren.. is er ook geen oplossing voor als het nog een keer gebeurt.. aangegeven dat video bellen niet werkt.. is nog niet eens naar gekeken
Als het aan mij ligt laatste abbo vodafone. Na 10 jaar!
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En ook nog zo'n lullig briefje erbij dat het de volgende keer onderzoekskosten kost als ze niks kunnen vinden.
Alsof ik voor de lol me nieuwe s6 voor de 2de keer in 2 maanden tijd opstuurt!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste k_meeuwissen, zoals Netwerker al aangaf kan het wellicht met de (nieuw) software te maken hebben. Indien je na de nieuwe reparatie nog steeds problemen ervaart raad ik je aan om de nieuwe update van Samsung af te wachten.
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Die is der opgezet door dynafix. Dus hoop ook dat het helpt. Maar dat verklaart nog niet waarom ze het video bellen niet hebben na gekeken. Staat Ook niets van vermeld. Dus kan ik maandag weer er achteraan
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Net zo als de vorige keer toen de software vervangen was... 2 weken geleden
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
De nieuwe patch is nog niet vrijgegeven dus die kan er nog niet op hebben gestaan. Hopelijk is het na deze reparatie verholpen. Zo niet, kan de aankomende update wellicht een oplossing bieden.
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou kan je.nu al.melden dat het niet werkt! Heb onde tussen me tel al 3x moeten resetten en tijdens het bellen naar de klantenservice ging hij gewoon uit. Mer.nieuwe software verzorgt door.dynafix. Dus zit ik weet met me oude tel.. En kan ik maandag weer terug
Anonymous
Niet van toepassing
Hoe vaak heb je de S6 al opgestuurd?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dan kan het goed zijn dat de patch een oplossing zal bieden. Ik raad je daarom aan om deze even af te wachten alvorens je je toestel opnieuw opstuurt.
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Al 2 keer steven-

En dan tot die tijd geen telefoon kunnen gebruiken serkan?? Dat is toch geen oplossing.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
k_meeuwissen als je telefoon onbruikbaar is begrijp ik heel goed dat dit geen optie voor je is. Je kunt het toestel nogmaals aanbieden ter reparatie. Na de 3e keer is het mogelijk om een aanvraag in te dienen om je toestel om te ruilen.
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hem vandaag naar een samsung service punt gebracht. Hopelijk doen hun meer dan dynafix.. En hun konden ook duidelijk vertellen waar het allemaal aan kon liggen.
Dus wordt vervolgd.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
k_meeuwissen Samsung heeft ook en connectie met Dynafix :8 (vind ik gewoon te erg). Ik snap dat je het niet via Dynafix wilt laten gaan er zijn ook heel wat mensen die niet tevreden zijn met Dynafix.

Maar! Is het erger en heeft Dynafix niet de oplossing ervoor wordt deze wel naar Samsung gestuurd (als dit nog eens voorkomt benoem dan wel even dat je het toestel rechtstreeks naar Samsung toe wilt). De kans is er als het en klein probleem is dat je toestel bij het Service Center wordt gerepareerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic