Ha, de professionele collega die het opneemt voor....?
Wat is uw punt gemaakt en die van Nadia?
Ik zie dingen graag in perspectief.
Ik had maar beter moeten weten.... en dan nu met een verdediging komen omdat mijn bericht nu een snaar raakt?
Het is zoals men graag laat zien in de verzekeringsbranche en banciare sector:
'Dan had u maar heel simpel de kleine lettertjes dienen te lezen of, u had kunnen weten dat wij kosten berekenen voor'.
Waarom een Blox aanzetten, 'de discussie' gaat hier om het feit dat anno 2015 € 0,71 cent per minuut bellen naar België SCHANDALIG is. Niets meer niets minder. Dan had ik eerst maar een Blox dienen aan te zetten, NEE...dat is een soort van 'back-up' waarmee nu wordt geschermd of ik zo dom ben?
Dan had het systeem zelf dienen om te schakelen...zoals in het verleden met mensen die op vakantie ineens op vakantie een datakosten bleken te creëren van 100-en euro's. Hier zijn inmiddels allemaal maatregelen voor getroffen.
Het systeem had ook kunnen zien, hier wordt meer gebeld en dan is een Blox aantrekkelijk alles is tegenwoordig mogelijk zelfs een smsje als je op 80% van een dagreisbundel zit.
Als jullie gewoon eens op straat aan een wildvreemd iemand vragen, wat kost bellen naar België....mobiel, mobiel.
Max. € 0,25 - € 0,30 wordt dan geantwoord en echt niet € 0,71 beste Steven en Nadia. Ga even voor een spiegel zitten en durf te zeggen, dit is redelijk hoor....dat is het gewoon niet.
Stof tot nadenken en niet een discussie weerleggen of goed willen praten.
Als Nadia graag zo bijdehand wenst te doen mag en kan zij een weerwoord verwachten.
Ik laat graag aan de klachtencommissie van Vodafone over hoe en wat nu verder. Ik heb iets te lang gestudeerd om mij weg te laten zetten als een straatschoffie die dan eerst maar eventjes de site had dienen te raadplegen alvorens een telefoontje te plegen.
Neelie Kroes heeft zich hier hard voor gemaakt echter de hoge heren van alle telecommaatschappijen waren hier natuurlijk niet al te blij mee. Het gerekende tarief staat ook in geen enkele verhouding tot bijvoorbeeld een alles- in-één dagbundel dan is het ineens WEL mogelijk om goedkoop te bellen terwijl ik dan zelf in het buitenland zit en dus aan 'roaming' doe.
1 telefoontje van een uur naar België kost € 42,60 dat is anno 2015 alles behalve normaal of ik nu de site had geraadpleegd of niet.
Doorgaans heb ik niet zoveel met Slagers die hun eigen vlees keuren.
Wij van WC-eend vinden dat wij het beste middel hebben...?
Rechters die worden gewraakt in de rechtszaal zullen ook een andere mening zijn toebedeel echter komt het nogal eens voor dat men niet geheel onpartijdig is.
Ik kan jullie zeggen dat de mate van professionaliteit niet bepaald blijkt uit 😄 😉
Kan mij niet herinneren dat ik ooit heb geknikkerd met Nadia.
Ik leg mijn vertrouwen in de klachtenafhandeling, niet alles is altijd koetjes en kalfjes.
Soms dient men een perspectief te zien.
Hartelijke groet,
Politesse