Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

? - Title Alleen-lezen Onopgelost

Lieve V(((^Ô^)))DAFONE, Stel je voor er klopt iemand aan je deur en je bent niet thuis. Je komt thuis Je doet de deur open en er ligt een kaartje op de grond. Daar staat op. Helaas je hebt net de kans...

Vodafone in gebreken Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben nieuw op dit forum. Ik probeer een uitweg te zoeken voor de problemen die ik heb met vodafone. Met de klantenservice, de filialen en de klachtenprocedure van vodafone ben ik niks opgeschoten. I...

Kleuren Z3 compact Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Via verschillende winkels is de Sony Xperia Z3 Compact in 4 kleuren te krijgen. Helaas via Vodafone alleen in Wit en Zwart. Ik wil eigenlijk de groene versie hebben en hem kopen via Vodafone omd...

iphone 4S unlocken Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een tijdje geleden een iphone 4S gekocht van iemand in Nederland en deze zou simlockvrij zijn , In Belgie werkte hij met mijn operator Proximus maar nu ben ik overgeschakeld op Base en die aanv...

Abbo afsluiten Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik wilde een abbonement aflsluiten via internet maar dat ging niet helemaal goed, nu wil ik het via de winkel doen. Ik heb nu nog prepaid en wil dus graag naar een abbo overstappen. Als ze de tel...

Problemen samsung S4 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Iets langer dan een week heb ik de nieuwe update, naar lollipop. Helaas heb ik ook weer met deze update problemen. - Op mijn vergrendelscherm witte blokjes i.p.v. cijfers en letters.- Geen led-...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen