k_meeuwissen

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samsung 6s crasht

Mijn samsung 6s crasht de hele dag door.
Vorig weekend was het beeld ineens zwart en heb ik hem gereset.. maar nu crasht hij 5x per dag of loopt vast en moet ik hem handmatig resetten.
Ik heb overtollige apps al verwijderd en meldingen uitstaan.. leeg regelmatig me ram..
Tijdens dit berichtje is hij ook al een keer gecrasht..
Iemand een idee? Of gewoon oplaten sturen

Ook zijn mijn snelicoontjes weggeweest maar dat heb ik kunnen herstellen met een samsungapp.

42 Reacties 42
k_meeuwissen
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik snap niet dat als iemand met deze klachten komt met een toestel van nog geen maand oud en ze niks kunnen vinden deze sowiezo niet wordt doorgestuurd naar samsung
Misschien niet de eerste keer maar de 2 de x opsturen was 1,5 week later.. toen hadden ze de tel bij dynafix snachts binnen en smiddags al weer afgemeld dat er niets aan de hand was.
Maar dat ligt vast ook aan mij, dat ik dat te snel vind.

Maar goede tip SamsungExpert zal het de volgende keer erbij zeggen in de winkel
karojo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik heb nu precies hetzelfde probleem met mijn nog geen 1 maand oude Samsuns s6. Hoe heb jij hem "leeg" laten lopen? Ik baal hier echt van, telefoon is 4 weken oud. Tot nu toe geen problemen gehad. Ook bij mij brand het blauwe lampje, maar geen een knop reageerd en beeld blijft zwart. Staan al heel wat foto's op die ik nog niet op mijn computer had gezet...
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic