Smoky

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

S7 Email blijft maar binnenkomen en word niet verwijderd

Ik heb verschillende email account's in gebruik op mij s7, he't probleem wat ik nu heb is dat de email als ik deze verwijder uit het gecombineerden postvak ik. Na enkele minuten gewoon weer opnieuw binnenkomt.

Ook staan ze wel als verwijderd in de prullenbak maar het lijkt wel of dat ze worden gekopieerd ipv verwijderd. De zelfde mail staat dan na 5x verwijderen ook 5x in de prullenbak en nog een keer in mijn postvak in.

Na het leegmaken van de prullenbak zijn ze meestal wel weg zowel uit de prullenbak als het postvak in.

De optie aanvinken email ook verwijderen van server zoals uitgelegd word in de handleiding voor het instellen van email is bij mij niet te vinden. Het zijn allemaal imap accounts.
11 Reacties 11
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Smoky, dat is vreemd! Het lijkt wel of er iets niet goed gaat tijdens de synchronisatie. Je geeft aan dat je meerdere e-mails account hebt geïnstalleerd op je S7. Ervaar je dit bij een specifiek e-mail account? Zo ja, welk e-mail account? Welk e-mail programma gebruik je op je Samsung? Daarnaast zou ik je ook nog willen vragen of je ook deze hoeveelheid e-mails terugziet in het e-mail account als je bijvoorbeeld inlogt op je laptop/dekstop.
Smoky
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ervaar het voornamelijk bij 2 email accounts die draaien bij one.com, het valt me nu op. Op de andere krijg ik ook niet zoveel mail. Of de mails er ook staan als ik op mijn desktop inlog ik zal het komende week eens in de gaten houden.

Ik gebruik de standaard email app van samsung die op de S7 staat
Smoky
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee de mails staan niet in de verwijdere items als ik op mijn desktop inlog, ze blijven we in de inbox staan totdat ik ze verwijder van mijn telefoon of op de desktop.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Smoky, je kunt eventueel nog testen met een aparte e-mail app. Er staan veel goede apps in de Play Store. Dan kom je in ieder geval dichter in de buurt van de mogelijk oorzaak, afhankelijk van het resultaat. Je kunt tegenwoordig eventueel ook de ingebouwde Gmail-app gebruiken om andere e-mailaccounts toe te voegen 😉
Smoky
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als ik er aan toe kom zal ik dat eens proberen, door omstandigheden kom ik er even niet aan toe.

Ik kom er op terug.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Smoky, dat is prima. Alvast bedankt en veel succes!
Smoky
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ondertussen gevonden dat als ik de mail ongelezen weg swipe hij opnieuw binnen komt in mijn postvak in, maar als ik de mail lees en dan verwijder dan gaat het wel goed.

Het zal wel een instelling zijn ergens, frappant is wel dat ik bij de zelfde provider nog een mail account heb en het daar wel werkt. Maargoed ik doe het even zo dan red ik het wel 😉
Anonymous
Niet van toepassing
dat is natuurlijk niet echt handig
Heb je al een sgeprobeerd om het email account er opnieuw op te zetten?
Smoky
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb samen met de webhost gezocht maar een oplossing, bij het instellen van de email account als imap werkt het om onbekende reden niet, ik heb nu mijn account's ingesteld via de Exchange active sync en nu werkt het zoals het moet.
Anonymous
Niet van toepassing
Top om te horen Smoky Alvast een fijn weekend!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic