suffestuffie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Roaming testen

Hallo,
Ik wil graag weten of (data)roaming het doet, voordat ik naar het buitenland ga. Is het mogelijk dit te testen?

Stefan
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
suffestuffie,

Dat is altijd mogelijk, mits er goed bereik is. Als je in het buitenland bent, kom je vanzelf op een nieuw, buitenlands netwerk. Helaas kun je dit netwerk niet van tevoren testen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi suffestuffie,

Het is niet mogelijk om het te testen wanneer je niet in het buitenland bent.
Ik neem aan dat je wilt weten of je gewoon gebruik maakt van jouw nationale bundel wanneer jij je in de EU bevindt? 🙂
Vanaf 1 juni werkt dit voor iedereen, dus ook voor jou. Check hier alle landen waar je gebruik kunt maken van 'Roam Like at Home' en wat de voorwaarden zijn: http://voda.fo/ne/l59l0

suffestuffie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
>Ik neem aan dat je wilt weten of je gewoon gebruik maakt van jouw nationale bundel wanneer jij je in de EU bevindt?
Nee, ik wil gewoon weten of ik kan internetten/bellen in het buitenland, voordat ik naar het buiteland ga, zodat ik niet moeilijk hoef te doen als ik daar ben en het werkt niet. Dat is alles.
Dat zou toch moeten kunnen?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
suffestuffie,

Dat is altijd mogelijk, mits er goed bereik is. Als je in het buitenland bent, kom je vanzelf op een nieuw, buitenlands netwerk. Helaas kun je dit netwerk niet van tevoren testen.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic