benmidland

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Opwaarderen na melding 'geen teogoed' terwijl er 33.87 tegoed op staat

Omdat ik in het buitenland woon en om mijn rekeningen te betalen gebruik maak van overmaken via de bank waar mij om het invoeren van een TAN code wordt gevraagd wat ik sinds gisteravond niet meer kon doen ben ik nu ONGELOOFLIJK PISSIG, BLOEDLINK EN ZEER BOOS op vodafone. Nadat mij werd gevraagd op te waarderen om ervoor te zorgen dat ik weer kon bellen en gebeld worden bleek er nog 33,87 op te staan PLUS de 10 euro erbij! En maar volhouden dat ik moet opwaarderen!
Als er 33,87 op staat moet ik gewoon kunnen bellen, sms ontvangen of wat dan ook. Waarom wekt mijn telefoon dan niet meer? Is dit een of andere geintje dat met mij wordt uitgehaald?
Ik eis PER DIRECT dat die blokkade er weer af gaat en wel zo snel mogelijk!
2 Reacties 2
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi benmidland,

Ik heb je bericht aangepast, want het is niet de bedoeling dat hier op het forum grof taalgebruik te vinden is.
Wat betreft jouw beltegoed: je kunt hiervoor het best even contact opnemen met de klantenservice via Facebook/Twitter. Mijn collega's kunnen precies zien hoeveel tegoed jij hebt en of jouw simkaart eventueel is geblokkeerd. Helaas kan ik dit via het forum niet voor je uitzoeken.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic