Ik heb cm telecom gegoogled en kom bij het volgende uit:CM Telecom is een bedrijf dat de techniek levert om een SMS te kunnen versturen en mobiele betaaldiensten te verwerken. Net zoals de postbode de post bezorgt, zorgen wij ervoor dat bedrijven zoals tv-zenders, de overheid, banken en content providers, SMS berichten kunnen versturen naar consumenten en mobiele betalingen kunnen afhandelen.
CM Telecom is de schakel tussen de Nederlandse en Belgische Telecom Operatoren (Vodafone, T-Mobile, KPN, Tele2, Mobistar, Base, Proximus en Telenet) en de aanbieders van deze diensten. De kosten voor het gebruikmaken van deze diensten worden door uw Operator ingehouden op uw telefoonrekening.
Waarschijnlijk heb je een keer hiervoor aangemeld door of op hun website je nummer in te vullen of bij een actie etc. Normaliter zou je dan ook meen ik sms'jes van hun moeten binnen krijgen. Echter vanuit hier kan ik niet controleren wat het precies inhoudt en welk nummer vanuit hun eraan gekoppeld is. Hiervoor dien je echt bij de klantenservice te zijn. Zorg er voor dat je je klantnummer bij de hand houdt. Vanuit hier kunnen wij namelijk niet in de systemen. Tevens raad ik je aan om eens te kijken op
www.payinfo.nlHier kun je zien aan wat voor een sms diensten je bent aangemeld en eventueel stopzetten en blokkeren.